Kosiarka z Biedronki

11. Data: 2010-04-09 03:09:07

Temat: Re: Kosiarka z Biedronki
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hpld7t$20q5$1@news.mm.pl...
> Przepraszam za chaotycznego posta ale widzę że potrzebujesz rady
> a ja mam 1200 km dziś za sobą. Bierz tę z Biedronki i ciesz się nową
> kosiarką.

Podepnę się też nieco chaotycznie.
Robercie z otrzymanych od Ciebie owoców już 10 ziaren wykiełkowało.
Stratyfikowały się na balkonie w owocach.
Będą z nich podkładki do szczepienia gruszy.

Pozdrawiam serdecznie
skryba

12. Data: 2010-04-09 06:39:11

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"atman" wrote...

> Acha, napęd. Napęd przy tak małej mocy odłącz.
> Nie będzie miał miły napędzać kół.
Tego nie rozumiem? To po co przepłacać za napęd, nie lepiej kupić
kosiarę za 400PLN?
W ogóle to przy kosiarkach spalinowych widzę, że należy zwracać na
koła (jak największe) i szerokość (coby pasowała do ogrodu), a reszta
to olał i podpalił, pod warunkiem oczywiście niezbyt wielkiej
powierzchni do ciachania.
Jak ktoś ma gest i ochotę to może nawet traktorek sobie nabyć do
kilkuset metrów trawy, ale jeśli liczymy sie z kasą to nie ma co
wybrzydzydzać nadmiernie na chińskie silniki które całkiem nieźle
pracują, tak samo jak inne chińskie tylko z nalepkami niemieckimi :)
A.

13. Data: 2010-04-09 12:26:28

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> W sklepie spod znaku biedronki pojawiła się kosiarka spalinowa:
> http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php
>
> Z tego co wiem to już nie pierwszy raz więc może ktoś się skusił i może
> skrobnąć parę zdań o tych kosiarkach? Warto toto kupić?

Sąsiad uzywa taka sama i jest zadowolony.
A ja kupiłem kosiarkę
http://www.arktico.pl/kosiarki/spalinowe/bez_napedu/
kosiarka_spalinowa_bez_napedu,p2091070324
W Brikomarche była po 399zł teraz są po 439zł.
Wygląda solidnie. Niedługo zaczne ja testopwac.
Zresztą ma dwa lata gwarancji wiec nie ma co sie stresować.

Krzysiek

14. Data: 2010-04-09 12:28:04

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> Osobiscie to balbym sie cokolwiek wiecej niz jogurt kupic w Biedronce.

Głupoty piszesz

> Kosiarka spalinowa z napedem za 800 zl? Bedzie dobrze jak jeden sezon
> wytrzyma. A moze da rade dolozyc drugie 800 zl i kupic niezla firmowa
> np: STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM ?

Jak lubisz przepłacać za "marke" to wydawaj dwa razy drożej.
Te kosiarki z biedronki są całkiem ok
W Bricomarche sa kosiarki bez napedu za ok 400zł.
Własnie kupiłem, gwarancja jest wiec nie mam żadnych obaw

15. Data: 2010-04-09 13:04:25

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

atman <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]

Działka ma 12 arów, czyli około 8-9 arów trawy bo, z braku kasy, na razie
wszędzie będzie trawnik.

> [...]
> Przepraszam za chaotycznego posta ale widzę że potrzebujesz rady
> a ja mam 1200 km dziś za sobą. Bierz tę z Biedronki i ciesz się nową

Wielkie dzięki za rady. Pozostałym uczestnikom dyskusji też dziękuje za opinie.

Pozdr,
Mariusz

16. Data: 2010-04-09 17:56:25

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> Podepnę się też nieco chaotycznie.
> Robercie z otrzymanych od Ciebie owoców już 10 ziaren wykiełkowało.
> Stratyfikowały się na balkonie w owocach.
> Będą z nich podkładki do szczepienia gruszy.

Owoce będziesz miał jak garści a
nalewki z nich to pychoty. Gratki i pozdrowienia ;)

17. Data: 2010-04-20 14:05:40

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał

> Warto toto kupić?

mam taka sama, dziala idealnie

Zwalczanie owadów
sosna pospolita- jak zatrzymać wzrost i igły?
Glebogryzarka jako aerator lub wertykulator?
CIEKAWA STRONKA
Krótka pilka ..