Kosiarka z gazetki Leroy merlin

następny post »
From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Kosiarka z gazetki Leroy merlin
Date: Fri, 30 Apr 2010 11:44:00 +0200

Witam,
długo szukałem kosiarki do mojego trawnika (ok. 1000-1200m2 docelowo) i już
byłem zdecydowany na AL-KO 51 BR (B&S 625, napęd na tył, szer. koszenia
51cm, kosz plastikowy 65L). Wczoraj jednak nabyłem kosiarkę BRUTE z gazetki
LM. Po pierwszym koszeniu jestem... zachwycony. Kosiarka posiada silnik B&S
675 ready start (bez pompki), kosi z szerokością 54,6cm, ma napęd na przód,
kosz 80L, wielkie koła z tyłu (na oko z 25cm), rewelacyjny sposób
uruchamiania napędu (dźwignia z "klikiem" na uchwycie kosiarki, nie trzeba
operować dwiema manetkami drucianymi), kosz parciany 80L, obudowa stalowa.
Prędkość napędu to 3,7km/h. Cena 1397zł, do dziś można wziąć na raty 0%.
Mam nadzieję, że nie będzie problemów z częściami zamiennymi (kosiarka jest
z USA).
Może to pomoże komuś w podjęciu decyzji o zakupie :)

--
Bartek