Kosiarki, Ciagniki, Mikrociagniki, Urzadzenia Wysokiej Klasy!

1. Data: 2000-12-06 09:51:00

Temat: Kosiarki, Ciagniki, Mikrociagniki, Urzadzenia Wysokiej Klasy!
Od: "Hammer" <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Http://www.magro.pl Najwyzszej jakosci maszyny do prac w Ogrodzie!

Dodano nowy model kosiarki YM 6018 SPS
Nowość!!! Jedyna kosiarka na rynku polskim wyposażona w samostart!

Serdecznie zapraszamy!

2. Data: 2000-12-06 13:18:57

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Jezeli przez samostart rozumiesz rozrusznik to ta informacja jest
nieprawdziwa,
Sa dostepne na naszym rynku kosiarki husquarny z rozrusznikiem elektrycznym.
A jezeli to nie rozrusznik to prosze o wytlumaczenie na czym polega
samostart.
Pozdrawiam Juras

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

3. Data: 2000-12-06 13:52:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@o...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
elektrycznym.
> A jezeli to nie rozrusznik to prosze o wytlumaczenie na czym polega

Bardzo proste. Sam-pchasz.

--
Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-12-06 14:04:03

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> elektrycznym.
>
> Bardzo proste. Sam-pchasz.

No fakt tak po prostu "na biegu".
A ciekawe czy sa kosiarki zapalane "z kopa" jak motory?:-))
Pozdrawiam Juras

5. Data: 2000-12-07 18:28:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No fakt tak po prostu "na biegu".
> A ciekawe czy sa kosiarki zapalane "z kopa" jak motory?:-))

Tego akurat nie wiem (spalinowe "na linkę" i owszem), ale za to jest taka na
baterie słoneczne, samoucząca się, samojeżdżąca i w ogóle. Ciekawe, czy ktoś
tu sobie zafundował to cudo?

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-12-07 23:16:00

Od: Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam kosiarki na akumulator. Polecam taka - oczywiscie
jezeli w Polsce mozna dostac. Jest cichsza od spalinowej i
nie smrodzi. Poza tym ma jeszcze taka zalete, ze po jakiejs
godzinie akumulator sie wyczerpuje i mozna z czystym
sumieniem przerwac koszenie :-)

Michal

--
Michal Misiurewicz
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

7. Data: 2000-12-08 06:17:13

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> Bardzo proste. Sam-pchasz.

A moze sama startuje - kiedy przyjdzie jej ochota. Idziesz przez ogrod,
a tu za toba brrrrumm i heja za ogrodnikiem albo po czubkach butow :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)

8. Data: 2000-12-08 07:17:23

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> baterie słoneczne, samoucząca się, samojeżdżąca i w ogóle. Ciekawe, czy

Mnie by sie taka bardzo podobala .ale cena cos circa about,okolo 10tys zl
jest niestety za duza.
Pozdrawiam Juras

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

Okrywowo-cebulowe
Woda
kosiarka ciągnikowa