Kosiarki spalinowe

1. Data: 2011-05-29 19:13:03

Temat: Kosiarki spalinowe
Od: "IWSP" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję informacji gdzie można znaleźć informacje o kosiarkach spalinowych -
jakości, opinie, opisy,...

IWSP

2. Data: 2011-05-29 20:31:47

Temat: Re: Kosiarki spalinowe
Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję informacji gdzie można znaleźć informacje o kosiarkach spalinowych -
> jakości, opinie, opisy,...

w internecie...

pozdrawiam
s_13

3. Data: 2011-05-31 07:10:27

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IWSP" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję informacji gdzie można znaleźć informacje o kosiarkach
> spalinowych -
> jakości, opinie, opisy,...

A co ty chcesz szukać.
Ceny kosiarek spalinowych zaczynają się juz od 400zł. Policz ile m2 trawnika
masz do koszenia i o tej wielkości dobierz kosiarke. Jak masz za dużo kasy
to zapłać a logo i kup tzw. firmowa, jak nie lubisz wywalać kasy bez sensu
to kup coś w markecie.

Krzysiek

4. Data: 2011-05-31 18:37:45

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to zapłać a logo i kup tzw. firmowa, jak nie lubisz wywalać kasy bez sensu

w marketach, to bym się wstrzymał, bo różnie można trafić,
markowe są rzeczywiście trochę drogie w porównaniu do wyposażenia
jestem teraz w temacie, bo właśnie kupiłem kosiarkę i jestem po
pierwszym strzyżeniu :-) więc pokrótce:
dobry silnik, briggs lub honda, reszta to niewiadoma niewarta tych
zaoszczędzonych paru złotych
moc odpowiednia do areału i trudności terenu: ja mam prawie 2000 m2
nierównej łąki, wiec napęd na koła i szerokość koszenia 55 cm
moc w moim wypadku to min 5KM,
silniki hondy tez fajne, ale troszkę droższe w zakupie i w
serwisowaniu
w moim wypadku nie stawiałem na markę samej kosiarki, bo za to samo
wyposażenie zapłaciłbym dwa razy tyle, co zapłaciłem...
a kupiłem to: http://allegro.pl/kosiarki-do-trawy-spalinowe-z-nape
dem-ekspert-i1633992986.html
silnik 750 DOV, podobno o wiele trwalszy niż popularna seria 675,
oczywiście z systemem ready start, czyli żadnej pompki i ssania...
ale oglądałem też tę: http://allegro.pl/hit-kosiarka-spalinowa-leader-675-
bs-naped-i1634242569.html,
właśnie z tym silnikiem 675, sporo tańsza...

pozdrawiam
s_13

5. Data: 2011-06-01 07:06:32

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...
> [...]
>moc odpowiednia do areału i trudności terenu: ja mam prawie 2000 m2
>nierównej łąki, wiec napęd na koła i szerokość koszenia 55 cm

Tu to raczej traktorka potrzebowałes a nie kosiarki.
dla 2000mkw to rzeczywiście trzeba cos solidnego
Co prawda autor pytania nie napisał jaką ma powierzchnie do koszenia ale
przy "standardowych" trawnikach 200-500mkw nie ma co kombinowac tylko brac
najzwyklejsza kosiarke z marketu i tyle. 400-500zł kosztuje a kilka lat
spokojnie posłuży. W zeszłym roku latem i w tym roku wiosną w Biedronkach
były duże solidne kosiarki z napędem za ok 500zł. Szwagier kupił i używa,
sprzet solidny, na pewno parę lat posłuży.
Ja w zeszłym roku za 399zł kuopiłem taka kosiarkę

http://www.ceneo.pl/;0151438930-10.htm

Ok 400mkw trawnika nia koszę i jest super.

Krzysiek

6. Data: 2011-06-01 09:58:59

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu to raczej traktorka potrzebowa es a nie kosiarki.

traktorek właśnie sprzedaję na allegro:
za droga rzecz w utrzymaniu jeśli chodzi o używkę, a na nowy mnie nie
stać... :-)
poza tym, jeśłi ma się krzaczki, drzewka i inne wypukłości, to do
traktorka i tak niewielka kosiareczka przydała by się w
komplecie...:-)

> Ja w zesz ym roku za 399z kuopi em taka kosiark
>
> http://www.ceneo.pl/;0151438930-10.htm
>
> Ok 400mkw trawnika nia kosz i jest super.

na taki areał, to porządna elektryczna 1500 W, cicho i bez
serwisowania silnika
oczywiście na walający się kabel trzeba znaleźć swoją metodę...

pozdrawiam
s_13

7. Data: 2011-06-01 11:10:24

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i.googlegroups.com...
> Tu to raczej traktorka potrzebowa es a nie kosiarki.

>poza tym, jeśłi ma się krzaczki, drzewka i inne wypukłości, to do
>traktorka i tak niewielka kosiareczka przydała by się w
>komplecie...:-)

Fakt

>na taki areał, to porządna elektryczna 1500 W, cicho i bez
>serwisowania silnika
>oczywiście na walający się kabel trzeba znaleźć swoją metodę...

Miałem taka i wystarczała. Jednak gdy kupiłem spalinówkę i zaczełem nia
kosic to juz bym elektrycznej za darmo nie chciał. Elektryczną kosiłem 1godz
i 10minut, spalinowa ok 0,5godz.
A co do serwisowania silnika to raz na sezon olej za 10zł i przez sezon moze
ze 2-3 litry paliwa zuzyłem. Razem więc 30zł
A elektryczna 1500W zuzyje na jedno koszenie pradu za ok 1zł. 30koszeń na
sezon więc koszty podobne

Prosba o identyfikację rosliny.
wrzosy wymarzły
Kosiarka traktorem - wynajem ???