Kosmetyki "Lovely"?

1. Data: 2002-11-15 09:33:10

Temat: Kosmetyki "Lovely"?
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Wczoraj będąc w Galerii Dominikańskiej weszłam do Rossmana. Tam natknęłam
sie na kosmetyki marki "Lovely" które są produkowane właśnie dla Rossmana.
Są ona bardzo tanie: błyszczyk do ust 2,99 a odżywka do paznokci z jedwabiem
3,49. Co sądzicie o tych kosmetykach? Czy mają jakieś plusy oprócz ceny?

1. Data: 2002-11-15 12:40:47

Temat: Re: Kosmetyki "Lovely"?
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:ar2et8$oke$1@absinth.dialog.net.pl...
| Wczoraj będąc w Galerii Dominikańskiej weszłam do Rossmana. Tam natknęłam
| sie na kosmetyki marki "Lovely" które są produkowane właśnie dla Rossmana.
| Co sądzicie o tych kosmetykach? Czy mają jakieś plusy oprócz ceny?

Co prawda nie używałam ale również widziałam je w Rossmanie. Z tego co
pamiętam to są one produkowane przez firmę Wibo więc podejrzewam, że
jakościowo będą zbliżone do innych kosmetyków tej firmy.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-15 13:00:12

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Maj wrote:

> [...]
> 3,49. Co sądzicie o tych kosmetykach? Czy mają jakieś plusy oprócz ceny?

skusilam sie na odzywke do paznokci z wapniem bodajze. trzyma sie na
paznokciach 4 dzien! to sukces, bo np odzywce avonu wystarczalo mycie
rak, zeby zaczela schodzic :(

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-15 14:11:58

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jedwabiem
> 3,49. Co sądzicie o tych kosmetykach? Czy mają jakieś plusy oprócz ceny?

Ja powiem w ten sposób jaka cena taka jakość:-)Kupiłam sobie z tej firmy
szminkę i błyszczyk. Szminka smak mydła i trzyma się na ustach max 10 min,
błyszczyk feeee klei się na ustach - ohyda.

Pozdrawiam
Paula

1. Data: 2002-11-16 11:58:44

Temat: Odp: Kosmetyki "Lovely"?
Od: "mnikaaa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skusilam sie na odzywke do paznokci z wapniem bodajze. trzyma sie na
> paznokciach 4 dzien! to sukces, bo np odzywce avonu wystarczalo mycie
> rak, zeby zaczela schodzic :(

A ja niestety się zawiodłam. Kupiłam odzywkę do paznokci z jedwabiem. Trzeba
by chyba czekać godznię na wyschnięcie jednej warstwy tejże, a oni dwie każą
nakładać. Na dodatek bardzo kiepsko się rozprowadza i czasem tworzą się
pecherzyki powietrza. Jak dla mnie to strata pieniedzy.

Pozdrawiam !!!

minkaaa

1. Data: 2002-11-22 10:54:33

Od: ":::Inna Xena:::" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Maj <A...@i...pl> napisał(a):

> Co sądzicie o tych kosmetykach? Czy mają jakieś plusy oprócz ceny?

Zachęcona niziutką ceną nabyłam ich cienie do powiek w kremie, i to od raz w
liczbie trzech (bardzo lubię taką konsystencję). I, niestety, wrażenia z
uzytkowania raczej rozczarowujące. Cienie chętnie włażą w załąmiania powieki,
nie mają poślizgu przy rozprowadzaniu, są jakby tępe. Przeważnie nakładam je
palcem (bo to daje delikatniejszy, lepiej wyglądający przy dziennym makijażu
efekt), stąd te wrażenia; gdy stosuję aplikator, poślizg jest oczywiście
nieco lepszy, bo wszak cienia nabiera się więcej.
Paleta kolorów też nie jest jakaś zachwycająca - cała masa nudnawych,
monotonnych i burych odcieni brązu; mało jasnych barw, którymi mozna by
rozświetlic powiekę. Ogólnie - "jestem na nie".

tonik - musze zmienic?
a co z plamkami?
DOBRY DERMATOLOG W KRAKOWIE?
blyszczyk-jaki?