Kosz bzów

1. Data: 2003-04-29 13:15:58

Temat: Kosz bzów
Od: "Blueaga" <d...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Dziewczyny!
Jestem raczej podgladaczka waszej grupy. Ale pare razy juz sie ujawnialam.
Teraz jestem w strasznej potrzebie!! Otoz od wczoraj jestem unieruchomiona
no i mam mnostwo czasu na rozne rzeczy ;-)(nie zazdroscie mi tylko, bo
chodzenie o kulach nawet po domu, to nie jest prosta sprawa).
Ogladam tak sobie rozne numerki gazetek i wybieram wzorki, no i okazuje sie,
ze bardzo mi sie podoba wzor ktorego oczywiscie nie mam. Moze macie schemat
jak w temacie: Kosz bzów. Przepiekny wiosenny obraz. Licze na was.
Serdecznie pozdrawiam cala grupe.
Unieruchomiona BlueAga