Kosz na śmieci w szafce

1. Data: 2008-01-08 21:59:24

Temat: Kosz na śmieci w szafce
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Marzy mi się kosz na śmieci, którzy by był umieszczony w szafce, a przy
otwarciu jej drzwiczek wysuwał się w całości na zewnątrz równocześnie z
otwarciem klapy która go w miarę szczelnie przykrywa...

Widział ktoś kiedyś takie ustrojstwo? Nawet nie gotową szafkę, ale choćby
zestaw prowadnic i przegubów które mogłyby umożliwić stworzenie takiej
konstrukcji :) Niedługo będę się przyglądał kuchniom w Ikei, ale obawiam się
że mogę niczego takiego nie znaleźć :(

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

2. Data: 2008-01-08 22:13:33

Temat: Re: Kosz na śmieci w szafce
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

> [...]
> przy otwarciu jej drzwiczek wysuwał się w całości na zewnątrz
> równocześnie z otwarciem klapy która go w miarę szczelnie

Jeśli Warszawa jest Ci po drodze, to kupisz coś takiego na
Bartyckiej, to co widziałem, to nie był pojedyńczy kosz, a zestaw
trzech mniejszych od razu do segregowania śmieci.
A i jeszcze jedno - jeśli reszta wyposażenia kuchni ma być z Ikei
(albo okolic), to licz się z tym, że ten kosz będzie najdroższym
elementem wystroju...

J.

3. Data: 2008-01-08 22:23:39

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jan 2008 23:13:33 +0100, Jarek P. napisał(a):

> Jeśli Warszawa jest Ci po drodze, to kupisz coś takiego na
> Bartyckiej, to co widziałem, to nie był pojedyńczy kosz, a zestaw
> trzech mniejszych od razu do segregowania śmieci.

Hmm, kuchnia będzie do roboty za jakiś czas to może i zahaczę :)
A gdzie na Bartyckiej - jaki sklep?

> A i jeszcze jedno - jeśli reszta wyposażenia kuchni ma być z Ikei
> (albo okolic), to licz się z tym, że ten kosz będzie najdroższym
> elementem wystroju...

Ciąg kuchenny - piekarnik + płyta gazowa, wąziutka lada z ww koszem pod
spodem, lodówka - będzie miał zatrważającą długość 145cm ;) Nie sądzę żeby
chciał się tym zająć jakikolwiek stolarz (meble chcę zabudowane) i obawiam
się że i tak skazany jestem na Ikeę...

4. Data: 2008-01-08 22:34:21

Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki pisze:
> [...]
> konstrukcji :) Niedługo będę się przyglądał kuchniom w Ikei, ale obawiam się

Ikea?
Widzialam u znajomych taki mechanizm, kuchnie maja wlasnie z ikea.

KK

5. Data: 2008-01-08 22:38:54

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:
> A i jeszcze jedno - jeśli reszta wyposażenia kuchni ma być z Ikei (albo
> okolic), to licz się z tym, że ten kosz będzie najdroższym elementem
> wystroju...
>
> J.

Mam taki zestaw, ale nie kupowany w Polsce.
1 prowadnica z 2 łączonymi koszami - 1 na 35l. worki, drugi wezszy na
odpadki.
http://www.muellex.ch/index.cfm?tem=5&spr=1&hpn=6

IMO duzo lepszym rozwiazaniem (mialam oba) jest szafka pod zlewem w
postacji bardzo glebokiej szuflady. Na dno wtedy stawiasz kosz i jednym
ruchem reki calosc ci wyjezdza.
U mnie taki kosz sie duzo wygodniej obslugiwalo, niz ten samootwierajacy
sie.
http://www.muellex.ch/index.cfm?tem=5&spr=1&hpn=6

m.

6. Data: 2008-01-09 08:01:12

Od: "Tomasz Murgrabia" <p...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A i jeszcze jedno - jeśli reszta wyposażenia kuchni ma być z Ikei (albo
> okolic), to licz się z tym, że ten kosz będzie najdroższym elementem

Same prowadnice - mocowane od spodu (dna) - można kupić w ciastoramie o
różnych długościach.
A sprawę popychaczy i cięgieł można rozwiązać samemu. Podpatrzyć i już
pomysł jest :-)

Pzodrowienia
Tomek

7. Data: 2008-01-09 08:13:23

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-08 22:59, Niejaki/a Jacek Osiecki bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Witam,
>
> Marzy mi się kosz na śmieci, którzy by był umieszczony w szafce, a przy
> otwarciu jej drzwiczek wysuwał się w całości na zewnątrz równocześnie z

Wlasnie w Ikei cos takiego kiedys widzialem.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

8. Data: 2008-01-09 08:53:59

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Jan 2008 23:38:54 +0100, magia napisał(a):
> Mam taki zestaw, ale nie kupowany w Polsce.
> 1 prowadnica z 2 łączonymi koszami - 1 na 35l. worki, drugi wezszy na
> odpadki.
> http://www.muellex.ch/index.cfm?tem=5&spr=1&hpn=6

Rozumiem że chodziło o Flexx Bio?

http://www.muellex.ch/tools/shop_de/produkt_detail.c
fm?vShop=179
Trochę drogo, ale faktycznie nie pomyślałem o tym żeby kosz po prostu
wjeżdżał pod szczelnie przykrywającą go pokrywkę.

> IMO duzo lepszym rozwiazaniem (mialam oba) jest szafka pod zlewem w
> postacji bardzo glebokiej szuflady. Na dno wtedy stawiasz kosz i jednym
> ruchem reki calosc ci wyjezdza.

Czyli takie cargo po prostu? O tym nie pomyślałem, faktycznie odchodzi wtedy
niepotrzebna komplikacja z prowadnicami wysuwającymi kosz - pozostaje tylko
mechanizm klapki go zakrywającej.

9. Data: 2008-01-09 10:34:50

Od: "aliali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

> [...]
> konstrukcji :) Niedługo będę się przyglądał kuchniom w Ikei, ale obawiam się

Nazywa się to sortownik odpadków. I można kupić gotowe z kompletnym
mechanizmem oraz szablonami do przykręcenia. Ja mam Franke TROLLEY 100 3 45A
i znakomicie się sprawdza. Urządzenie (pojemniki) wysuwają się z otwarciem
drzwi szafki i posiada samoczynnie zamykaną pokrywę.

10. Data: 2008-01-09 10:43:55

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki pisze:

> Widział ktoś kiedyś takie ustrojstwo?
na allegro za ~60 zł

pzdr, scooby

Śmierdzący problem z piekarnikiem....
Zabudowa licznika gazu w mieszkaniu
lodówka whirlpool problem
plyta gazowa mastercook i jak to czyscic?
czujki pożarowe i czadu