Kot a zaciemnienie pomieszczenia-prosze o pomoc zwlaszcza kociarzy!

1. Data: 2003-11-19 23:12:24

Temat: Kot a zaciemnienie pomieszczenia-prosze o pomoc zwlaszcza kociarzy!
Od: "Luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od dosc niedawna kota i teraz pojawil sie taki problem. Otoz zamierzam
miec zaluzje aluminiowe i na okres dluzszych wyjazdow je spuszczac (zostawic
tylko w pozycji rozszczelnienia czyli maly polmrok). Czy kotek moze
przebywac kilka tygodni w takim zaciemnieniu? (oczywiscie karmic go ktos
bedzie :) Pewnie nie wiec czy wyjsciem jest zastosowanie specjalnej lampki?
BARDZO PROSZE O POMOC BO MAM KLOPOT i nie wiem co robic! Prosze o powazne
odpowiedzi!

1. Data: 2003-11-20 07:32:35

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luka" <4...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> bedzie :) Pewnie nie wiec czy wyjsciem jest zastosowanie specjalnej
lampki?
> BARDZO PROSZE O POMOC BO MAM KLOPOT i nie wiem co robic! Prosze o powazne
> odpowiedzi!

po pierwsze zapraszam na pl.rec.zwierzaki - to wlasciwsza grupa
po drugie - oddaj kota komus kto sie nim zajmie na ten czas, zal mi
zwierzecia.

m.

1. Data: 2003-11-20 07:37:42

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 20 Nov 2003 00:12:24 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <4...@p...onet.pl> i powiedziała:

> [...]
> tylko w pozycji rozszczelnienia czyli maly polmrok). Czy kotek moze
> przebywac kilka tygodni w takim zaciemnieniu? (oczywiscie karmic go ktos

A nie prościej poprosić kogoś, żeby je podnosił, jak przyjdzie do kotka?
Inna rzecz, że kotek sam przez kilka tygodni, jedynie z kimś, kto go
okazjonalnie karmi, to dostanie pierdolca albo się pochoruje. Mój się
pochorował po tygodniu z catsitterem, który z nim mieszkał (nie że
catsitter, ale z tęsknoty).

Zuzanka
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2003-11-20 09:08:43

Od: "Zirak\(aka dip\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka wrote:
> [...]
lampki?
> BARDZO PROSZE O POMOC BO MAM KLOPOT i nie wiem co robic! Prosze o powazne

NTG
pl.pregiez

1. Data: 2003-11-20 10:13:02

Od: "sovast" <s...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak czy inaczej kot bedzie sie meczyl. Trzeba innego rozwiazania!
sovast

1. Data: 2003-11-21 16:08:59

Od: "trisza" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedzi!
>
> kup sobie rybki , a kota oddaj w dobre ręce , a tak wogóle to dlaczego
chcesz go skazać na karcer ,jakiego dopełnił się wykroczenia ? i to jest
bardzo poważne potraktowanie TWOJEGO PROBLEMU

1. Data: 2003-11-21 20:05:07

Od: "Luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie rybki , a kota oddaj w dobre ręce , a tak wogóle to dlaczego
> chcesz go skazać na karcer ,jakiego dopełnił się wykroczenia ? i to jest
> bardzo poważne potraktowanie TWOJEGO PROBLEMU

Jak widac to bylo pytanie, prosba o rade. Jesli masz zamiar udzielac tego
typu odpowiedzi zmien grupe np. poswiecona dowcipom, najlepiej kiepskim.

1. Data: 2003-11-21 20:05:07

Od: "Luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-23 07:54:03

Od: Julian <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Nov 2003 21:05:07 +0100, "Luka" <4...@p...onet.pl>
wrote:

> kup sobie rybki , a kota oddaj w dobre ręce , a tak wogóle to dlaczego
>
>Jak widac to bylo pytanie, prosba o rade. Jesli masz zamiar udzielac tego
>typu odpowiedzi zmien grupe np. poswiecona dowcipom, najlepiej kiepskim.

Niestety, racje maja ci, ktorzy wspolczuja kotu, a nie Tobie. Chyba
nie masz zdolnosci do empatii. Pewnie nie jestes w stanie zrozumiec
nie tylko zwierzaka, ale i drugiego czlowieka. Smutne.

pozdr

julian

1. Data: 2003-11-23 08:09:43

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lampki?
> BARDZO PROSZE O POMOC BO MAM KLOPOT i nie wiem co robic! Prosze o powazne

Kot ci zdziczeje, podrapie, poniszczy meble jak to mają we zwyczaju DZIKIE
KOTY. Oddaj komuś dobremu żywego kota a kup sobie pluszowego. Do niego też
mozna się przytulić. Mruczenie nagraj sobie na magnetofon, płytę CD lub co
tam wolisz.

pozdr
Ania i koty

Lustro lazienkowe wklejane
Sedes naroznikowy
okna pcv- Poznań
premia gwarancyjna z PKO
nakladka higieniczna na sedes poszukiwana