Kot transport Warszawa=>Zielona Gora

11. Data: 2003-09-05 20:18:25

Temat: Re: Kot transport Warszawa=>Zielona Gora
Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Przejedz się do Italii. Tam dopiero są laski !:-)
Hehee
I tak wole Polki:)) Taki mały patriota jestem:)

Pozdrawiam
Stach

12. Data: 2003-09-05 20:56:28

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał

> hehe
> w wiekszosci sa to polki
> :)

A reszta tych "przyulicznych" "lasek" to transwestyci.
:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

13. Data: 2003-09-06 03:58:55

Od: "Artur G. \"Archer\"" <a...@g...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie,
Jak juz sobie tak pozartowaliscie na temat lucznikow, rybek, kobitek to moze
ktos przewiezie tego kotka. ;-) Oferta jest cały czas aktualna.
Pozdrawiam,
Archer

Najlepsi łucznicy pochodzili z Anglii,
Najładniejsze ryby pochodzą z Malawi
IMHO ;-)

gg#3165457

14. Data: 2003-09-06 15:36:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Artur G. "Archer"" <a...@g...zgora.pl> wrote in message
> Witam ponownie,
> Jak juz sobie tak pozartowaliscie na temat lucznikow, rybek, kobitek to moze
> ktos przewiezie tego kotka. ;-) Oferta jest cały czas aktualna.

Obawiam sie, ze wynik dyskusji wskazuje, ze nikt sie na te trase
nie wybiera :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2003-09-06 17:42:19

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur G. "Archer"" <a...@g...zgora.pl> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> ktos przewiezie tego kotka. ;-) Oferta jest cały czas aktualna.

Spróbuj szczęścia na pl.misc.transport - może tam prędzej ktoś się trafi.
Widywałam tam takie ogłoszenia.

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2003-09-06 19:55:04

Od: "Artur G. \"Archer\"" <a...@g...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj szczęścia na pl.misc.transport - może tam prędzej ktoś się trafi.
> Widywałam tam takie ogłoszenia.

Dzięki, juz pisze.

> Pozdrawiam
> Marta