Kotlet de volaille - z czym podać?

1. Data: 2003-08-07 07:46:54

Temat: Kotlet de volaille - z czym podać?
Od: "mleczarz" <sq1dnu@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam zamiar dziś zaserwować rodzince takiego kotleta, lecz nie wiem z czym go
podać. Szczerze mówiąc ziemniaki, frytki i ryż już nam się znudziły. Co by
jeszcze pasowało do "de volailla"???

pzdr
mleczarz

1. Data: 2003-08-07 08:38:26

Temat: Re: Kotlet de volaille - z czym podać?
Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

miałam wczoraj z fasolką polaną tartą bułką i tłuczonymi ziemniakami
posypanymi koperkiem - do tego kefir - pycha
Kama

1. Data: 2003-08-07 09:23:11

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-07 10:38, osoba przedstawiająca się jako 'Kama' zechciała
zauważyć:
> miałam wczoraj z fasolką polaną tartą bułką i tłuczonymi ziemniakami
> posypanymi koperkiem - do tego kefir - pycha

Standardowo podaje się groszek; dobrze wypadają krokiety ziemniaczane.

R.

1. Data: 2003-08-07 09:44:07

Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do de volaill`a bardzo lubie makaron - piora z sosoem czosnkowym.
beny76

1. Data: 2003-08-07 20:29:09

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mleczarz napisał:
> [...]
> podać. Szczerze mówiąc ziemniaki, frytki i ryż już nam się znudziły. Co by

Ja lubie dewolaje z tostami a na tostach tartare orzechowy.
Teraz czesto jem dewolaje plus micha "trawska" - kalafior, fasolka,
borokul, cukinia, baklazan i ukochana mizeria! :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 20:31:22

Od: "ownica\(dżudżu\)" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Ja lubie dewolaje z tostami a na tostach tartare orzechowy.
A ja lubię dewolaje z miodem i z musztardą!
dżdżownica

1. Data: 2003-08-07 20:44:47

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ownica(dżudżu) napisał:

> A ja lubię dewolaje z miodem i z musztardą!
> dżdżownica

Swietnie! Chcesz o tym porozmawiac?
Jak tak zglos sie do poradni :>

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 21:09:43

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bgucs7$k67$2@nemesis.news.tpi.pl,
walkie! <w...@w...net.pl> a écrit:

> Ja lubie dewolaje

de volaille
(poprawiam odruchowo :-)

> z tostami a na tostach tartare orzechowy.

A jak robisz tartare orzechowy ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-07 21:15:41

Od: "ownica\(dżudżu\)" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> W Polsce dają taki orzechowy smak w sklepach.
> Mi to bardzo smakuje - takie ciekawe połączenie sera z orzechami, ale u
mnie
> w domku tylko ja jadam ten smak - reszta rodzinki wybrzydza. :-)
Bo to jest po prostu WYNALAZEK!
W stylu dawnych kucharek!
dzdżownica

1. Data: 2003-08-07 21:15:58

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]

Mi to bardzo smakuje - takie ciekawe połączenie sera z orzechami, ale u mnie
w domku tylko ja jadam ten smak - reszta rodzinki wybrzydza. :-)
http://jduszczynska.republika.pl

Karkowka - dalem ciala :(
Studenckie wymysły
Śledzik dla dzodzo