Koty w ogrodzie.

1. Data: 2001-05-30 07:15:50

Temat: Koty w ogrodzie.
Od: "marchewa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratuuunkuuu...Jakieś kociska upodobały sobie mój ogródek i
po kolei łamią wszystko, co im wpadnie w łapy. Najpierw
załatwiły wszystkie paprocie, potem dobrały się do irysów. Z
niepokojem czekam co będzie w następnej kolejności. Lubię
zwierzęta, w tym również koty, wolałabym więc nie posuwać
się do zabójstwa( i to z premedytacją), żeby się ich
pozbyć.Może ktoś wie, jak je przepędzić, gdzie
,,koty,,zimują?
Pozdrawiam,
marchewa

--
Katarzyna Szeffer
marchewa74 [at poczta.onet.pl]

2. Data: 2001-05-31 07:47:26

Temat: Re: Koty w ogrodzie.
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ich ulubione szlaki nalezy posypac... pieprzem.
Pozdrawiam
Grzegorz

Użytkownik marchewa <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f3l4n$r9q$...@n...onet.pl...

3. Data: 2001-06-01 20:39:16

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ich ulubione szlaki nalezy posypac... pieprzem.

Obok pieprzu należy postawić kamień.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2001-06-02 16:55:57

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

> Obok pieprzu należy postawić kamień.

Istotnie, jest to stara indianska metoda polowania
na zajace - wypatrujemy gdzie lubi taki siadac,
kladziemy tam kamien i posypujemy pieprzem :-)
Opisana zastala przez Szara Sowe (Grey Owl)
w pamietnikach.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2001-06-03 21:05:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości ............
> kladziemy tam kamien i posypujemy pieprzem :-)
> Opisana zastala przez Szara Sowe (Grey Owl)
> w pamietnikach.

Wersja kaszubska mówi o stosowaniu tabaki zamiast pieprzu.
Czy Szara Sowa przeżyłaby zażycie tabaki?
Trzeba być starym kaszebą, aby to wytrzymać.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2001-06-03 22:20:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> Wersja kaszubska mówi o stosowaniu tabaki zamiast pieprzu.
> Czy Szara Sowa przeżyłaby zażycie tabaki?
> Trzeba być starym kaszebą, aby to wytrzymać.

Czyli jest to metoda z grubsza miedzynarodowa.
Szara Sowa (on, nie ona; sowa po angielsku,
nawet w Kubusiu Puchatku, jest plci meskiej)
to barwna postac. Zindianizowana blada twarz.
Najbardziej znana jego ksiazka to "Sejdzio i jej
bobry" - urocza ksiazka dla dzieci.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2001-06-05 06:24:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Po polsku pisze się, że sowa jest mądra, a nie że sowa jest mądry :-).

> to barwna postac. Zindianizowana blada twarz.
> Najbardziej znana jego ksiazka to "Sejdzio i jej
> bobry" - urocza ksiazka dla dzieci.

Nie pamiętam czy urocza, ale tytuł pamiętam doskonale. Sejdżo wymawiało się
kiedyś przez "z" z kropką.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2001-06-05 10:09:20

Od: "Maria Kowalik" <m...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się do zabójstwa( i to z premedytacją), żeby się ich
> pozbyć.Może ktoś wie, jak je przepędzić, gdzie

Cześć! Z naszego ogródka koty przepedził nasz pies. Obyło się bez krwi.
Marysia

9. Data: 2001-06-05 10:59:42

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

marchewa napisał(a):

> .Może ktoś wie, jak je przepędzić, gdzie ,,koty,,zimujš?

A o walerianie słyszała??? Gwarantowane! :-)))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2001-06-05 17:29:19

Od: "marchewa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Kowalik napisała

[...]
> Cześć! Z naszego ogródka koty przepedził nasz pies. Obyło
się bez krwi.

Mój pies nie przepędziłby nawet muchy, a co dopiero mówić o
kotach.Może pożyczysz mi swojego?
Pozdrawiam. Marchewa

--
Katarzyna Szeffer