[Krakow] Gdzie wszywaja zamiki???

1. Data: 2005-01-20 18:45:48

Temat: [Krakow] Gdzie wszywaja zamiki???
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Help!
Zima sroga a mi w kurtce cieplej zamek sie rozpadl:(
Gdzie w Krakowie jest jakis punkt/zaklad w ktorym szybko i solidnie wszyja mi
zamek do kurtki???

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2005-01-20 19:06:54

Temat: Re: [Krakow] Gdzie wszywaja zamiki???
Od: "ania 1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Zima sroga a mi w kurtce cieplej zamek sie rozpadl:(
> Gdzie w Krakowie jest jakis punkt/zaklad w ktorym szybko i solidnie wszyja

witaj
nie wiem czy jeszcze wogole takie punkty istnieja...
ja wszywalam u milej krawcowej

1. Data: 2005-01-20 19:38:07

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zima sroga a mi w kurtce cieplej zamek sie rozpadl:(
> Gdzie w Krakowie jest jakis punkt/zaklad w ktorym szybko i solidnie wszyja

na Alejach, jadąc od Kleparza po prawej, nie pamiętam przy jakiej ulicy jest
jakiś punkt gdzie skracają, zwężają - tzw drobne przeróbki. 3/4 ma w nazwie
(chyba)Tak wzrokowo kojarze - nigdy nie korzystałam. Ale polecam odwiedzić
jakąś krawcową.

pzdr
Dodo

1. Data: 2005-01-21 15:56:28

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mi

> ja wszywalam u milej krawcowej

A mozecie mi podac namiary na jakas krawcowa od hmmm... odziezy ciezkiej?

Pozdrawiem cieplo
Aga

Kołnierzyki z frywolitek
[szydelko] wzorki z rosyjskiej gazetki
Jeszcze raz - sukienki dla dziewczynek koniecznie na szydełku!!!
Diddl szydełkiem
pusiak