[Kraków] Pokaz frywolitek 22-23 maja

1. Data: 2004-05-18 11:22:14

Temat: [Kraków] Pokaz frywolitek 22-23 maja
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam taką informację w necie:
http://www.husqvarna-viking.pl/Pasmanteria.htm

Moze kogoś zainteresuje.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-05-18 13:58:57

Temat: Re: [Kraków] Pokaz frywolitek 22-23 maja
Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to bym sie chetnie wybrala, ale moze z jakas bratnia dusza :-)))
Ktos jeszcze jest chetny???

Pozdr :-) Arleta

1. Data: 2004-05-18 14:29:03

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to bym sie chetnie wybrala, ale moze z jakas bratnia dusza :-)))
> Ktos jeszcze jest chetny???

Ja jestem chetna, ale nie wiem, czy pojde :(. Byc moze w ten weekend mi sie
przyszla rodzina zwali na glowe ;).

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-05-18 17:45:48

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie jest M1 (jadąc autostradą od Katowic)?
Nie znam zupełnie Krakowa.

Mycha

1. Data: 2004-05-18 19:40:58

Od: "zlota aga" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to bym sie chetnie wybrala, ale moze z jakas bratnia dusza :-)))
> Ktos jeszcze jest chetny???
>
> Pozdr :-) Arleta

ja to mogę sobie tylko pomarzyć.Chętnie bym się wybrała na taką wystawę,ale
Kraków jest za daleko(jeszcze nigdy nie byłam w Krakowie).Może wiecie coś o
jakiejś wystawie na pomorzu.Pozdrawiam AGA

1. Data: 2004-05-19 05:27:32

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

M1 to jest duże centrum handlowe,praktycznie między "starym" Krakowem a
Hową Huta(bliżej ciepłowni w Łęgu-widać wysokie kominy) i trzeba przejechać
przez cały Krakow ul.Dietla-(zaczynając spod Wawelu od mostu Grunwaldzkiego
następnie ul.Grzegórzecka>al.Pokoju i tutaj miesci sie to Centrum Hndlowe
M1(droga jest prosto wzdłuz tych ulic i linii tramwajowej)

ps.przepraszam grupowiczki za ten przydługi wywód ale chciałam pomoc a w
razie dalszych wyjaśneń prosze na priv

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2004-05-19 07:42:50

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak maz bedzie mial przyplyw dobroci i mnie leniwca zawiezie to bede, ale
o ktorej to sie w sobote rano okaze...

A poza tym zachorowalam na naszyjnik frywolitkowy i na gwalt musze sie
nauczyc prostych rzeczy...... Arletka wez li Ty czolenko, co.....?!
pozdr
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-05-19 09:02:43

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poza tym zachorowalam na naszyjnik frywolitkowy i na gwalt musze sie
> nauczyc prostych rzeczy...... Arletka wez li Ty czolenko, co.....?!

Kiedy ja nie mam czolenka - troszke sie uczylam od kolezanki w kwietniu,
ale daleko w tych naukach nie zaszlam, a i od tego czasu czolenka w
rekach nie mialam, dlatego chcialabym .... hmmm .... skorzystac w kursu
i poglebic swoja wiedze :-)))

Moze ustalmy jakas wspolna godzinke na spotkanie w M1 (byle nie w sobote
do 13) - potem mozna zajrzec na mala kaffke do jednej z okolicznych
knajpek :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-05-19 10:40:28

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja sie moge umowic jak Nynek sie wyspi, cos po 14-tej, tak wstepnie....
na iles tam %....
i nie wiem czy ja z calym inwentarzem nie dotre... tak tylko
uprzedzam.....
acha, od 30 min jestem szczesliwa posiadaczka czolenka z szydelkiem.....
i mam nadzieje ze do czegos to sluzy :))))))))))
pozdrowki
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-05-19 10:43:35

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w kwietniu,
> ale daleko w tych naukach nie zaszlam, a i od tego czasu czolenka w
> rekach nie mialam,
a fe, nieladnie,klamczucha..... a w alchemii to kto czolenkiem
wywijal.....nieudacznie moze ale cos tam widzialam.....hihihi

Ewa(Krakow) z czolenkiem przed oczami

poszukuję kontaktu
[Inne] Kto zna hiszpanski?
zabawki koralikowe