[Kraków] Specjalizacja I stopnia - namiary

1. Data: 2004-08-06 13:36:39

Temat: [Kraków] Specjalizacja I stopnia - namiary
Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ma ktoś może namiary teleadresowe lub jakiś link do strony tej
instytucji, która przeprowadza w Krakowie egzamin na I stopień specjalizacji
z farmacji aptecznej? Szukałem w sieci ale niestety nic nie "wygoglałem"
Jeśli można to prosze o info także na priva.

Pozdrawiam
Arek

2. Data: 2004-08-06 22:32:32

Temat: Re: [Kraków] Specjalizacja I stopnia - namiary
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: cf01gd$p7h$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było skalar <k...@o...pl> zostało napisane:

> [...]
> specjalizacji z farmacji aptecznej? Szukałem w sieci ale niestety nic
> nie "wygoglałem" Jeśli można to prosze o info także na priva.

dawniej to sie nazywalo WODKaM (woj. osrodek doskonalenia kadr medycznych, a
nie sklep dla hydraulikow :) a teraz to Malopolskie Centrum Zdrowia
Publicznego www.mczp.com.pl

--
milego dnia
adam, gg# 402495

Problem wody destylowanej w aptece
do Drogiego Pana Marcina - Lactovaginal
Leki bez recepty na zakażenie dróg moczowych
DOCISK KAPSLA
alantan plus i spuchniete kostki