Kraków-gdzie zjeść

1. Data: 2005-09-23 09:11:07

Temat: Kraków-gdzie zjeść
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przyszłym tygodniu wybieram się do Krakowa i stąd moje pytanie. Gdzie
można smacznie i przyjemnie zjesć w Mieście Smoka. Z góry dziękuje za
wszelkie propozycje najlepiej wraz z lokalizacją.

Anet

2. Data: 2005-09-23 09:34:39

Temat: Re: Kraków-gdzie zjeść
Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
>W przyszłym tygodniu wybieram się do Krakowa i stąd moje pytanie. Gdzie
>można smacznie i przyjemnie zjesć w Mieście Smoka. Z góry dziękuje za
>wszelkie propozycje najlepiej wraz z lokalizacją.

Nie piszesz jaka kuchnia.
Ja bardzo lubię Taco - restauracja meksykańska na Poselskiej. Solidne
porcje, smaczne i nie zbankrutujesz przy płaceniu.

Akna

3. Data: 2005-09-23 11:16:45

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie piszesz jaka kuchnia.
> Ja bardzo lubię Taco - restauracja meksykańska na Poselskiej. Solidne
> porcje, smaczne i nie zbankrutujesz przy płaceniu.
>
> Akna
Dzięki i masz racje pominęłam swoje preferencje, ale coś w stylu kuchni
meksykanskiej, greckiej czy włoskiej byłoby ok. Jeśli moge dopytać to jaki
kierunek obrać aby odnaleźć Poselską.

Anet

4. Data: 2005-09-23 11:21:50

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można smacznie i przyjemnie zjesć w Mieście Smoka. Z góry dziękuje za
> wszelkie propozycje najlepiej wraz z lokalizacją.

Jest taka książka Makłowicza o Krakowie, i tam są opisane różne lokale od
polecanych, poprzez "może być", do "omijać szerokim łukiem".

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2005-09-23 11:49:09

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2005 11:11:07 +0200, Waćpanna lub waćpan Anet, w wiadomości
<news:dh0gt4$5s$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> W przyszłym tygodniu wybieram się do Krakowa i stąd moje pytanie. Gdzie
> można smacznie i przyjemnie zjesć w Mieście Smoka. Z góry dziękuje za
> wszelkie propozycje najlepiej wraz z lokalizacją.

Chimera, na świętej Anny - dobre na przegryzkę sałatki, tarty, takie tam.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

6. Data: 2005-09-23 12:20:11

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki i masz racje pominęłam swoje preferencje, ale coś w stylu kuchni
> meksykanskiej, greckiej czy włoskiej byłoby ok. Jeśli moge dopytać to jaki
> kierunek obrać aby odnaleźć Poselską.

http://plan.naszemiasto.pl/plan_krakow.html

Od Runku idąc - Boczna od Grodzkiej w kierunku na Wawel

Smacznego :-)
Akna

7. Data: 2005-09-23 13:35:47

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Fri, 23 Sep 2005 13:16:45 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Anet i mowi:

> Dzięki i masz racje pominęłam swoje preferencje, ale coś w stylu kuchni
> meksykanskiej, greckiej czy włoskiej byłoby ok. Jeśli moge dopytać to jaki
> kierunek obrać aby odnaleźć Poselską.

Hmm - jeśli o meksykańską chodzi to Taco, ew. Azteca na pl. Wszystkich
Świętych -ale tam teraz remont (a szkoda, bo Azteca wg mnie dużo lepsza). Z
grecką bryndza.

Z włoską - znacznie lepiej - ale tu ważny jest przedział cenowy (takie np.
Amarone czy Pod Różą są z kategorii tych najdroższych), mnie całkiem
smakuje Calzone - na Starowiślnej, jest też La Strada na Grodzkiej -
znacznie tańsze.

mucher

8. Data: 2005-09-23 17:43:52

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):
> W przyszłym tygodniu wybieram się do Krakowa i stąd moje pytanie. Gdzie
> można smacznie i przyjemnie zjesć w Mieście Smoka. Z góry dziękuje za
> wszelkie propozycje najlepiej wraz z lokalizacją.

Idź na Kazimierz, tam się dopiero dobrze i smacznie najesz.
pozdr. Jerzy

9. Data: 2005-09-24 09:56:23

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź na Kazimierz, tam się dopiero dobrze i smacznie najesz.
pozdr. Jerzy

Dziękuje za pomoc, bedę tylko dwa dni więc pewnie będą wczesne obiady i
późne kolacje żeby "posmakować" Kraków. A, że łasuch ze mnie to szkoda
byłoby cos pominąć.

Anet i 20kg pomidorów niestety jeszcze w skrzynce

10. Data: 2005-09-24 18:57:52

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dh0gt4$5s$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Anet <a...@a...pl>
Było:
> [...]
> Gdzie można smacznie i przyjemnie zjesć w Mieście Smoka. Z góry
> dziękuje za wszelkie propozycje najlepiej wraz z lokalizacją.

Oj ale mi ślina pociekła od tego pytania...
Byłem kiedyś w Krakowie w delegacji na terenie KFAPu
http://kfap-wsk.pl/kontakt.htm w odległości około pół godziny na piechotę
jest restauracja u... nie pamiętam, Heńka Jarka, Jurka, Mietka, no nie
pamiętam.
Zjadłem tam zupę rybną jak nigdy wcześniej i nigdy później i kaczkę na
słodko. Dostałem też kawę z mielonymi ziarenkami na obrzeżu i sernik,
ach...!
Podobno wszyscy, a napewno taksówkarze wiedzą gdzie to jest, bo jak
próbowałem opowiedzieć Krakowianinowi to od razu się domyślił.

FOZZ: http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=4563158

mrożenie kolb kukurydzy
Herbstrolle
Jaki automat do wypieku chleba?