Krakow po spotkaniu czyli zdjecia i rozne takie :)

1. Data: 2004-12-18 23:50:11

Temat: Krakow po spotkaniu czyli zdjecia i rozne takie :)
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!

Na stronke http://www.koronki.art.pl wrzucilam zdjecia z dzisiejszego
spotkania (Ewa - ze specjalna dedykacja dla Ciebie :)))
Jak macie jeszcze jakies zdjecia, to koniecznie mi podeslijcie,
zebym zamiescila.

Ktos pytal o namiary, gdzie mozna kupic posrebrzany drut z ktorego aniolka
zrobilam: http://www.cyfronika.com.pl/IIark6p5.htm

Kasia - czy mozesz mi przypomniec jak sie ta fajna zlota nitka nazywa,
bo oczywiscie zdazylam zapomniec :((

Ajka, Skrzacik - dzieki raz jeszcze za wyjasnienia w kwestii frywolitek!!!
Coraz ladniej mi wychodza - oczywiscie nie moglam sie opanowac, zeby troche
sie nie pobawic po powrocie, jeszcze mi sie palce placza przy odwrotnych
slupkach, ale jest postep ;) Aaa - sciagnelam sobie troche wzorkow z sieci,
wiec Skrzaciku Kochany (przy okazji - mama pozdrawia i dziekuje za pamiec
:)
nie chcialabym Cie obciazac skanowaniem - wzorkow mam na wiele wieczorow,
Ajka - jak masz w plikach, to oczywiscie nie odmowie, hihi.
/me juz totalnie zakrecona w kwestii frywolitek :)))))))

mam nadzieje, ze o niczym nie zapomnialam...
ucalowanka
Kaila

--
http://www.koronki.art.pl
http://kaila.linart.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2004-12-19 06:45:50

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spotkania (Ewa - ze specjalna dedykacja dla Ciebie :)))
> Jak macie jeszcze jakies zdjecia, to koniecznie mi podeslijcie,

jak byś jeszcze podpisała cóż to za technika takie jakby malowanki - i takie
gwiazdki jedne jaką były zrobione to bym była już do końca zauroczona :)

Zouroczona w lekkiej niewiedzy

******** Magda ********
Białystok GG 1582381
www.madziula.prv.pl

1. Data: 2004-12-19 09:26:32

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocham Was Zakrecone Kobitki!!!!!!!!!!!!
Zaraz mi lepiej, moze ozyje, choc po tym jak wczoraj zamiast lezec w wyrku
polecialam do pracy to nie wiem, te zdjecia mnie moze na nogi postawia.....
Sie nie smiac, w styczniu przytargam moje ozdoby choinkowe bo sie czuje
niedowartosciowana i niedochwalona, hihihihi.....
Z zalem stwierdzam , ze nie bylo mi dane zapoznac nowych osob ktore do nas
zawitaly, ale na pewno ktos sie zlituje i powie kto jest kto :)
pozdrawiam Was serdecznie dziekujac za to ze jestescie!!!!!
acha, nie pisze , ze cos mi sie podoba bo to nie ma najmniejszego sensu,
WSZYSTKO CUDNE!!!!!!

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-12-19 14:58:24

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

Dodalam zdjecia Dodo i wszystkie podpisalam (uffff ;)
Madziula: malowanki to batik (tez wczoraj pierwszy raz
w zyciu widzialam ;), nie wiem o ktorych gwiadkach mowisz,
ale juz podpisalam, wiec sprawdz na stronce.

ucalowanka
Kaila

1. Data: 2004-12-19 16:05:10

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodalam zdjecia Dodo i wszystkie podpisalam (uffff ;)
> Madziula: malowanki to batik (tez wczoraj pierwszy raz
> w zyciu widzialam ;), nie wiem o ktorych gwiadkach mowisz,
> ale juz podpisalam, wiec sprawdz na stronce.

dziękuję ślicznie już jestm zachwycona na maksa a ten batik to cudo
dosłownie kiedyś chciałabym zobaczyć na żywo :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-12-20 07:46:11

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaila" <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spotkania (Ewa - ze specjalna dedykacja dla Ciebie :)))
> Jak macie jeszcze jakies zdjecia, to koniecznie mi podeslijcie,

Hihi, aniołki na zdjęciu wyszły spoko, nawet nie widac jak były pijane ;)

> Kasia - czy mozesz mi przypomniec jak sie ta fajna zlota nitka nazywa,
> bo oczywiscie zdazylam zapomniec :((

Zapewne chodzi Ci o poliestrowy Basak.

Kasia

1. Data: 2004-12-20 09:53:42

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie nie bylo :-( Buuuuuu :-(
Ale nastepnym razem ....

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-12-20 10:17:55

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka-Gąsiorska" <a...@f...interia.pl>
napisał w wiadomości news:41C6A126.20559007@firma.interia.pl...
>A mnie nie bylo :-( Buuuuuu :-(
> Ale nastepnym razem ....

tak już obiecujesz i obiecujesz....
Dodo

1. Data: 2004-12-20 10:56:28

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ooo, przepraszam, na poprzednim bylam :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-12-20 15:50:56

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:41C6AFDC.DE5D0703@firma.interia.pl...
> Ooo, przepraszam, na poprzednim bylam :-)

no tak, przedostatni to mnie nie było, a twoja susanne normalną ( nie
dziecięcą) to już nosze i noszę ;-)
Jakby ci była na gwałt potrzebna to daj znac i Ci podrzucę
dodo

prośba o schematy z meilo
Koronka irlandzka - ksiażka
chwaliłam się i wcięło to pochwalę się drugi raz
książki - byłam w Empiku [trochę długie]
sukieneczki i takie tam