Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady

91. Data: 2009-10-19 10:05:07

Temat: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hbhair$as0$2@atlantis.news.neostrada.pl...

> Oczywiście. Po przeczytaniu wątku Heteromatrix już mnie nie dziwi, że
> długi jęzor kojarzy Ci się głównie z lizaniem. ;)

A oprócz manipulacji (bo tym jest to, co napisałaś)- jakiś konkret?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

92. Data: 2009-10-19 10:09:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

To był ten no... "przekąs"....
(o jaaa, to słowo naprawdę kiedyś funkcjonowało samodzielnie)

I pokaż mi faceta, który nie doceni kawałka giczy, zwanej golonką (czy innej
padliny) na talerzu.

(Faceci, wbrew pozorom, też są rozsądni :-)) )

MK

Użytkownik "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
f.googlegroups.com...
On 19 Paź, 11:40, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Bo oczywiście marzeniem każdej, rozsądnej kobiety jest być tym ideałem
> :-/.

Ajtam :) ja chciałam byc idealna w wieku 19 - 27 lat...teraz mi to
wisi bardziej(znam swoją wartość, nie muszę nikomu nic udowadniać),
a co najważniejsze nie uważam sie za nierozsądną w postrzeganiu siebie
i ludzi. :)
cza się umiec starzeć z godnością?! eh!

> Hmmm.....
>
> Jak znam zycie, to każdy woli byc po prostu sobą.

Właśnie, człowiek brnie (pozuje na) do jakiegoś idea(ł)u myśląc ,ze w
ten sposób komuś zaimponuje, a tu się okazuje, że
ktoś lubi(kocha m/in) nasze zmarszczki albo łysinę, albo krzywe nogi,
albo odstające uszy,albo hot kucharke w sypialni ...powiedzmy

tobeornottobe :)

93. Data: 2009-10-19 10:10:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innej padliny) na talerzu.
>
> (Faceci, wbrew pozorom, też są rozsądni :-)) )
Ja nie doceniam- jestem wegetarianinem

seredecznie pozdrawiam

Chiron

94. Data: 2009-10-19 10:19:58

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 12:09, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> [...]
> padliny) na talerzu.
> (Faceci, wbrew pozorom, też są rozsądni :-)) )
hehehe dove? :)

95. Data: 2009-10-19 10:21:43

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 12:19, tobeornottobe
<k...@p...onet.pl> wrote:
> On 19 Paź, 12:09, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:> To był ten no...
"przekąs"....

> hehehe dove? :)
ps.....oni są?

96. Data: 2009-10-19 10:35:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę Paaaana

Zapiekanka z ziemniaków, z pomidorami, cebulką, marynowaną papryką, ogórkami
konserwowymi, a to wszystko pod rozbełtaną z mlekiem, przypieczoną fetą....

:-PPP

(osiem lat nie jadłam mięsa)

MK

97. Data: 2009-10-19 10:37:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, sprobuję dojść o co Ci chodzi...
Pieczone gołąbki same lecą do gębki??? gąbki?
(czy ten język polski musi byc taki, taki..... porąbany?)

MK

Użytkownik "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
m.googlegroups.com...

98. Data: 2009-10-19 11:07:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> To był ten no... "przekąs"....
> (o jaaa, to słowo naprawdę kiedyś funkcjonowało samodzielnie)
>
> I pokaż mi faceta, który nie doceni kawałka giczy, zwanej golonką (czy
> innej padliny) na talerzu.

Mój woli udka.

> (Faceci, wbrew pozorom, też są rozsądni :-)) )

Jeśli jest rozsądny to Qrze

Qra

99. Data: 2009-10-19 11:08:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zapiekanka z ziemniaków, z pomidorami, cebulką, marynowaną papryką,
> ogórkami konserwowymi, a to wszystko pod rozbełtaną z mlekiem,

Mleko i ogórki konserwowe?

> (osiem lat nie jadłam mięsa)

Dobrze, że już jesz.

Qra

100. Data: 2009-10-19 11:11:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Tajoj! Wiesz- ktoś powiedział, że ideał kobiety to: "dama- w salonie,
> dziwka- w łóżku, kucharka- w kuchni". Skoro jednak w łóżku wchodzisz w
> rolę kucharki (i to razy 6!)

Gdybyś nie był jak typowy facet (znaczy trochę mniej prosty), byłbyś
zrozumiał pokrętność cytowanej przeze mnie złotej myśli.

- to chyba jakoś tak nie za dobrze (dla
> Twojego małżonka, ofcors) :-)

Podesłać go, byś mu tę niewygodę wytłumaczył?

Qra, ale wyobraźnię trzeba mieć nie tylko w sypialni, ale w życiu ogólnie
również

Re: Rzekoma pandemia grypy
Piaskiem wyczarowane...
Re: Szopen, któryzostałpapieżem.. .