Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady

111. Data: 2009-10-19 13:05:28

Temat: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
news:hbhnoa$7sv$1@news.onet.pl...

> Nie e.
> Nie mam zdefiniowanej grupy filozofia, Outlook przy wysyłaniu się czepia,
> więc wywalam...
> Czasami przyczyny są prostsze, niż się wydaje.
>
> MK

Masz Outlook Express 6.00, a więc takiego samego jak ja,
ale mój Outlok nie przeszkadza mi wysyłać crosspostów
nawet na grupy, których nie subskrybuję.
Czy mam Ci uwierzyć? - wierzę Ci.
Zadowolona? :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

112. Data: 2009-10-19 13:12:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baaa.
Bo czemu miałbyś mi nie wierzyć?
Prędzej załozyłabym, że inercja i lenistwo mają wyższy priorytet niż
zasadzanie się na cross-posty :-).

Może mój outlook wredny jakiś jest, czy cóś....Nie wiem.

MK.

113. Data: 2009-10-19 13:22:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

> [...]
> zasadzanie się na cross-posty :-).
>
> Może mój outlook wredny jakiś jest, czy cóś....Nie wiem.

No właśnie - czemu miałbym Ci nie wierzyć nawet gdyby
to co piszesz było kamuflażem?
Nie jesteś złośliwa, nikogo nie krzywdzisz,
więc nawet gdyby to co napisałaś było kłamstwem
to przecież byłoby niewinnym kłamstwem.
Takiej pewności nie mam - więc wolę Ci wierzyć,
niż robić Tobie dziurę w brzuchu dopytywaniem
a sobie dziurę w mózgu podejrzliwością.
Czy tak nie lepiej? - Dla mnie zdrowiej ;)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~

114. Data: 2009-10-19 13:24:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zdrówko, Robakksie :-)
MK

115. Data: 2009-10-19 13:33:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Twój nie ma wyboru, musi woleć :-))

Ależ ja wiem, że musi. On też to wie. Takie zgodne stadło.

Qra

116. Data: 2009-10-19 13:33:21

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zdrówko, Robakksie :-)
> MK

hejka :)*

PS. W temacie kreacjonizmu wykreowałaś we mnie coś ulotnego
co chyba nazywa się "nić sympatii"
dzięki :)
Ed

117. Data: 2009-10-19 13:34:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> No i teraz wszystko rozumiem.
> Bo przecież Qry, to w prostej linii potomkowie (potomkinie) gadów....

W dodatku tego mięsożernego wariantu.

Qra, współczesna diatryma

Re: Rzekoma pandemia grypy
Piaskiem wyczarowane...