Krem do rąk dla wspinacza

1. Data: 2004-01-26 19:40:26

Temat: Krem do rąk dla wspinacza
Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dosyć intensywnie trenuję wspinaczkę. Wiąże się to z ciągłymi obtarciami
dłoni, wysuszaniem rąk różnymi substancjami, schodzącym naskórkiem. Ale
to nie byłby aż taki duży problem. Dzisiaj tak bolała mnie skóra na
dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek mogłaby
polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył dłonie?

Leon
--
____________________Silly is a state of mind, stupid is a way of life .O.
/ Homepage: http://www.leon.w-wa.pl/ GPG Key @ keyserver.net ..O
\_ CV: http://www.leon.w-wa.pl/cv.pdf _____________________________________

1. Data: 2004-01-26 19:46:28

Temat: Re: Krem do rąk dla wspinacza
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-26 20:40:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Leszek Krupiński* skreślił te oto słowa:

> [...]
> dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek mogłaby
> polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył dłonie?

Dla samego nawilzenia krem Kamille, dostepny w Rossmanach (bo z marketow go
wymiotło).
Ale cos mi sie wydaje, ze potrzebujesz silniejszego wsparcia dla rąk -
dobra powinna byc Neutrogena - tylko ostrozie z dawkowaniem, jest bardzo
gesta, i za duzej ilosci nie da sie rozprowadzic na dłoniach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-26 19:48:16

Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ship log, stardate: [-29]1569.3, Lia reports:

> Dla samego nawilzenia krem Kamille, dostepny w Rossmanach (bo z marketow go
> wymiotło).

To jakiś taki rumiankowy? Jeśli tak, to strasznie mi się nie podobał
zapach, taki mdły ;)

> Ale cos mi sie wydaje, ze potrzebujesz silniejszego wsparcia dla rąk -
> dobra powinna byc Neutrogena - tylko ostrozie z dawkowaniem, jest bardzo
> gesta, i za duzej ilosci nie da sie rozprowadzic na dłoniach.

Dzięki, poszukam.

Leon

1. Data: 2004-01-26 19:52:06

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Krupiński napisał:

> [...]
> dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek mogłaby
> polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył dłonie?

Neutrogena, Aretina Q, Atrix, zimowy krem do rak z Yves Rocher.

Ale czy to nie jest tak, ze przy wspinaniu uzywa sie do lapek czegos
talkopodobnego i to to tak wysusza? Bo moze cos "do zadan specjalnych",
jakas masc przyspieszajaca gojenie (Dernilan, masc z wit. A)? To jest
dosc tluste, wiec wspinac sie z tym nie da ani chyba nic innego robic,
ale nalozenie raz na jakis czas (na noc?) powinno pomoc.

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-01-26 19:52:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-26 20:48:16 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Leszek Krupiński* skreślił te oto słowa:

> To jakiś taki rumiankowy? Jeśli tak, to strasznie mi się nie podobał
> zapach, taki mdły ;)

Teoreycznie, ale sa dwie wersje, biala i zielona, biala nie ma intensywnego
zapachu.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-26 19:53:03

Od: "Miśka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Krupiński <l...@p...net> napisał(a):

> [...]
> dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek mogłaby
> polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył dłonie?

Neutrogena, bardzo dobry krem na tego typu problemy. Jego
konsystencja, "rozsmarowywalność" i zapach może zniechęcić, ale efekty są
znakomite. Mój mąż również miewa problemy ze skórą dłoni (bywa popękana i
szorstka, szczególnie zimą), ale ten specyfik naprawdę go ratuje:)

Miśka

1. Data: 2004-01-26 19:53:37

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:slrnc1ar9a.mer.leszek@deith.dom.pl,
Leszek Krupiński <l...@p...net> typed:

> [...]
> dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek
> mogłaby polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył

Jeśli ma być tłusty, gęsty i dobry na mróż to polecam Zimowy Flos-Leku (w
aptekach, ~10zł), a jeśli dobrze nawilżający i zmiękczający, ale raczej do
siedzenia w pomieszczeniach -- Arnika YR (akurat promocja, 9,90zł).

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-26 19:55:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek mogłaby
> polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył dłonie?

Dermosan, ale to raczej na noc, bo to tłuste, i doraźnie, jako kuracja.
Zapach też średni, choć od czasu, kiedy produkuje go GlaxoWellcome, i tak się
poprawił. Nie jest to krem do rąk, ale my go trzymamy w domu do zastosowań
awaryjnych: spękane dłonie, oparzenia, zajady i nigdy nas nie zawiódł,
powininien pomóc.

JoP

1. Data: 2004-01-26 19:58:07

Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ship log, stardate: [-29]1569.4, Barbara Anna reports:
> Ale czy to nie jest tak, ze przy wspinaniu uzywa sie do lapek czegos
> talkopodobnego i to to tak wysusza?

Tak, używa się magnezji.

> [...]
> dosc tluste, wiec wspinac sie z tym nie da ani chyba nic innego robic,
> ale nalozenie raz na jakis czas (na noc?) powinno pomoc.

Mi właśnie chodzi o jakiś środek 'po'. Tak więc może być i tłuste :)

Leon

1. Data: 2004-01-26 20:48:12

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam wybrac ktorys z polecanych kremow :) nasmarowac dobrze dlonie
zawinac w folie i wlozyc rekawiczki i isc lulu :) powinno pomoc.

pozdrawiam
Izis_

kredka do oczu...
Siwe włosy - szampon