Krem na pękające naczynka?

1. Data: 2007-05-04 18:07:00

Temat: Krem na pękające naczynka?
Od: Joanna Czaplinska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, jaki, i to dość intensywny? Miałam próbki Avenu, niby OK,
tzn. brak objawów negatywnych, ale wiadomo, próbka wystarczy na kilka
dni, a naczynka to kwestia długoterminowa, a pomoc potrzebna, tym
bardziej, że lato idzie a ja mimo wszystko nie zamierzam chować się
przed słońcem. Mam cerę mieszaną, żadne tłuszcze nie wchodzą w grę. Z
góry dzięki za sugestie

Joanna

2. Data: 2007-05-04 23:02:58

Temat: Re: Krem na pękające naczynka?
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska wrote:
> [...]
> bardziej, że lato idzie a ja mimo wszystko nie zamierzam chować się
> przed słońcem. Mam cerę mieszaną, żadne tłuszcze nie wchodzą w grę. Z

moja mama uzywa z Flosleku serii na naczynka i bardzo zadowolona jest.
ja tez zaczynam myslec o tym, bo choc na codzien tego nie zauwazam, moja
skora wyglada jak pajaczek.

Boska

3. Data: 2007-05-05 07:24:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Czaplinska" <j...@u...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cerę mieszaną, żadne tłuszcze nie wchodzą w grę. Z góry dzięki za sugestie

Pharmaceris N, cała seria jest przyzwoita. Ja mam cerę bardzo tłustą i
dobrze ją toleruje.

Aczkolwiek cudów od niej nie oczekuję, sprawę popekanych naczynek załatwiłam
laserem.

--
JoP

4. Data: 2007-05-05 08:12:43

Od: Joanna Czaplinska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers napisał:

> Pharmaceris N, cała seria jest przyzwoita. Ja mam cerę bardzo tłustą i
> dobrze ją toleruje.

No właśnie mam wrażenie, że trochę słaba. Kiedyś było serum w ampułkach
Pharmaceris - bardzo OK, ale zrezygnowali.

> Aczkolwiek cudów od niej nie oczekuję, sprawę popekanych naczynek załatwiłam
> laserem.

O to też chciałam spytać - wiadomo, że pora roku nie ta, ale do wyboru
jest laser, elektrokoagulacja i coś jeszcze, co wygooglałam w jakimś
gabinecie kosmetycznym i miało bardzo obcobrzmiacą nazwę - są jakieś
wieści co z tych opcji najbardziej warte grzechu i pieniędzy?

Joanna

5. Data: 2007-05-10 11:33:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska <j...@u...op.pl> napisał(a):

> [...]
> gabinecie kosmetycznym i miało bardzo obcobrzmiacą nazwę - są jakieś
> wieści co z tych opcji najbardziej warte grzechu i pieniędzy?

Laser jest kosztowny, boli (nie można znieczulić) i do następnego dnia
wygląda się dziwnie. Ale za to pęknięte naczynka po prostu przestają być
widoczne i tyle.

--
JoP

6. Data: 2007-05-12 16:14:17

Od: "justyna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska <j...@u...op.pl> napisał(a):
> do wyboru
> jest laser, elektrokoagulacja i coś jeszcze, co miało bardzo obcobrzmiacą
nazwę
skleroterapia? zamykanie naczynek przez wstrzyknięcie leku

7. Data: 2007-05-16 19:00:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplinska napisał(a):
> [...]
> bardziej, że lato idzie a ja mimo wszystko nie zamierzam chować się
> przed słońcem. Mam cerę mieszaną, żadne tłuszcze nie wchodzą w grę. Z

Ostatnio wpadła mi w ręce ulotka SVR - mają jakiś nowy krem dla cery
naczynkowej Rubialine. Dosyć kosztowny, bo ponad 70zł zdaje się
kosztuje, ale może warto spróbować? Iwostin ma też krem do cery
naczynkowej, o połowę tańszy, ale byłam zadowolona.

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2007-05-23 13:13:03

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej, że lato idzie a ja mimo wszystko nie zamierzam chować się
> przed słońcem. Mam cerę mieszaną, żadne tłuszcze nie wchodzą w grę. Z

polecam koncentrat z wit. K 1 lub 3% Farmony - jeśli uda Ci się go gdzieś
znaleźć, bo nie jest to łatwe (sklepy zielarskie, apteki, małe drogerie,
Internet). ma postać żelu, bardzo dobrze się wchłania, nie lepi się, można go
stosować pod inny krem. daje widoczne efekty, zapobiega rumieniowi.

Ankieta dotycząca żywności wygodnej
TVN Style: Jak sie nie ubierac - nowa wersja
Wella Painting
kosmetyki kolorowe i nie tylko /USA
Dobry dermatolog lub gabinet kosmetyczny w Krakowie.