Kret

11. Data: 2005-10-16 20:18:00

Temat: Re: Kret
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:op.syq8nptnrk2e1s@monika Monika
<m...@o...pl> napisał(a):

> przyszła
> teściowa stanowczo odmówiła śpiewania kretom :D

Hejka. Ten typ już tak ma. ;-)
Pozdrawiam nupcjalnie Ja...cki

12. Data: 2005-10-16 20:22:45

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Skoro już temat tak się rozkręcił z tymi kretami, to mam pytanie.
> Ciekawi mnie jakie macie metody na pozbycie się tych przemiłych
> stworzonek rozkopujących Wam ogródki :)

Ratunku, tylko nie to, znów wątek na 150 postów :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

13. Data: 2005-10-16 20:32:44

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-10-2005 o 22:22:45 Dziadek <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl>
napisał:

> Ratunku, tylko nie to, znów wątek na 150 postów

Przepraszam, nie wiedziałam, że nie jest wskazane zadawanie pytań takiego
typu... Jestem tu nowa i nie znam Waszych zwyczajów :/

- Monika

14. Data: 2005-10-16 20:43:58

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Przepraszam, nie wiedziałam, że nie jest wskazane zadawanie pytań
> takiego typu... Jestem tu nowa i nie znam Waszych zwyczajów :/

Ależ nie przepraszaj, jak zauważyłaś dodałem do swego zdania uśmiechniętą
buźkę co oznacza jedynie wesołą sytuację ale wcale nie naganną :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

15. Data: 2005-10-16 21:54:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, nie wiedziałam, że nie jest wskazane zadawanie pytań takiego
> typu... Jestem tu nowa i nie znam Waszych zwyczajów :/

W archiwum znajdziesz tyle metod pozbywania się kretów, że starczy na
kolokwium, zaliczanie, egzamin i pifffko po egzaminie:D

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2005-10-17 04:15:12

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-10-2005 o 23:54:58 Basia Kulesz <b...@p...onet.pl>
napisał:

> W archiwum znajdziesz tyle metod pozbywania się kretów, że starczy na
> kolokwium, zaliczanie, egzamin i pifffko po egzaminie:D

Nie mogę dostać się do archiwum. Sciągnęło mi jedynie z kilku dnia na
google też już tego nie ma :/

- Monika

17. Data: 2005-10-17 07:54:07

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> Nie mogę dostać się do archiwum. Sciągnęło mi jedynie z kilku dnia na
> google też już tego nie ma :/

Prweie ci uwierzyłem:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&num=100&q=
kret+kreta+pl.rec.ogrody&qt_s=Szukaj
;-)
pozdr. Jerzy

18. Data: 2005-10-17 09:21:52

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-10-2005 o 09:54:07 JerzyN <0...@m...pl> napisał:

> Prweie ci uwierzyłem:

Dziękuję... Nie umiem szukać ;)

- Monika

19. Data: 2005-10-17 09:38:13

Od: krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski napisał:

> Sun, 16 Oct 2005 15:14:28 +0200, na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):
(...)

> 3/4 mojego ogrodu powstaje w niedziele i święta:)
> Dziś np. wydarłem 2mkw trawnika i za chwilę idę sadzić zaległości:)

To tak jak u mnie :-)

Pozdrawiam Krycha

20. Data: 2005-10-17 10:23:56

Od: "dylan" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję... Nie umiem szukać ;)

na pewno studentka? ;)

a propos urządzeń wydających wysokie dźwięki... zakupiłem takie dwa u siebie
i jak narazie widzę że kopczyki owszem tworzą się nadal ale coraz dalej od
tych urządzeń, jeszcze trochę i wrócą w pole ;) zatem początkowo sceptycznie
byłem nastawiony jednak teraz bliski jestem stwierdzenia że to działa,
jednak trzeba nieco poczekać u mniej jakieś 2-3 tygodnie ...

Kret
Kret
grzyby
Kaktusy w ogrodzie