Krety ?

61. Data: 2006-03-30 15:08:34

Temat: Re: Krety ? - OT
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z kreta?
> :-)

Jasne, człowiek jest zdolny do wszystkiego :(
Pozdrawiam, Krytyna

62. Data: 2006-03-30 18:00:20

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e0gi1h$bf2$1@atlantis.news.tpi.pl Vip Theater
<v...@v...com> napisał(a):

> Zdaje sobie z tego sprawe, ale mam juz nawet motto:
> " To jest wojna, a my jestesmy zolnierzami..."
> nie poddam sie i zaden futrzak nie bedzie mi niszczyl pracy i
> zadowolenia z posiadanego trawnika.

Hejka. Pamiętaj: Gwardia ginie, ale się nie poddaje. :-)
Pozdrawiam batalistycznie Ja...cki

63. Data: 2006-03-30 20:19:55

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jasne, człowiek jest zdolny do wszystkiego :(
> Pozdrawiam, Krytyna

A może być golonko z Biedronki?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

64. Data: 2006-03-30 20:34:06

Temat: Re: Krety ?
Od: "Grzegorz Węgrzyk" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

na początek się przywitam, bo ...poglądam listę od pewnego czasu, ale piszę
pierwszy raz...
Mam 29 lat, mieszkam w Rybniku i od pewnego czasu zajmuję się też ogrodem, a
właściwie próbuję z tego co mam zrobić ogród...
Z kretami od 2 lat walczę za pomocą szmat namoczonych w oleju opałowym bądź
napędowym (benzyna za szybko odparowuje) i zakopanym płytko po kopczykiem. W
zeszłym roku kilka szmat i może 3-4 litry OO załatwiły w 100% sprawę na
terenie blisko 800 m.kw. Uwaga, działa toto sezonowo, zimą krety wracają...

Na nornice polecam kota, albo jeszcze lepiej kotkę (ale wysterylizowaną, bo
inaczej nie będzie miała czasu na polowanie) - w zeszłym roku skutecznie
broniła ogródka rodziców, który dwa lata temu był wyjątkowo "podgryzany"

Grzegorz

65. Data: 2006-03-30 20:37:06

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na nornice polecam kota, (...)

I takie podejście mi się podoba, pełna współpraca kota i ogrodnika !!!

:-)

Witaj na grupie ...

Serdecznie Miłka

66. Data: 2006-03-30 20:41:44