Krety

31. Data: 2013-01-13 19:57:26

Temat: Re: Krety
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:20:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> Jutro w okolicach mego domu będzie tzw. kolęda.
> Jeśli ksiądz zajdzie do mnie w czasie gdy będę w domu to się wyspowiadam z tego
przestępstwa.

Pierwsze słyszę, aby podczas kolędy ksiądz spowiadał, ale to Twoja sprawa,
może zrobi to dla Ciebie, jeśli masz szczere intencje.

> 0,5kg w ogrodniczym to 11zł kumpel przyniósł mi z 10kg w zamian wypiłem z nim po
piwku. Dzięki temu mój budżet domowy mniej ucierpiał;))

Spowiadać się, nie mając poczucia zła i dobra... Po co?
Chyba że lubisz teatr. Tylko dla kogo ten spektakl?
--
XL

32. Data: 2013-01-13 23:44:01

Od: "Tito Flores" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]

0,5kg w ogrodniczym to 11zł kumpel przyniósł mi z 10kg w zamian wypiłem z
nim po piwku. Dzięki temu mój budżet domowy mniej ucierpiał;))

-------------------

10 kg karbidu???
Tym możesz wysadzić Urząd Powiatowy, razem z kretami.

Tito

33. Data: 2013-01-14 09:00:53

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Jutro w okolicach mego domu będzie tzw. kolęda.
> Jeśli ksiądz zajdzie do mnie w czasie gdy będę w domu to się wyspowiadam
> z tego przestępstwa.

Hejka. Proponowałbym zamiast spowiedzi konsultacje w temacie: jak
okradać bezkarnie.
Pozdrawiam bezkarnie Ja...cki

34. Data: 2013-01-14 10:00:03

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 00:44:01 UTC+1 użytkownik Tito Flores napisał:
> 10 kg karbidu???
>
> Tym możesz wysadzić Urząd Powiatowy, razem z kretami.
Dużo wieksze ilości w garażu posiadałem jak jeszcze parenaście lat temu spawalismy
przy pomocy wytwornicy acetylenu.

35. Data: 2013-01-14 10:02:42

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:kd0hgc$oab$1@news.vectranet.pl,
niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

> Hejka. Proponowałbym zamiast spowiedzi konsultacje w temacie: jak
> okradać bezkarnie.
> Pozdrawiam bezkarnie Ja...cki

Oj tam, oj tam. Piszecie jakby nikt z was niczym nie przekroczył jakichś
norm. Przecież każdy z nas jedzie za szybko łamiąc ograniczenia nie dając
się przy tym złapać i obdziera nasz biedny państwowy budżet z należnych
przychodów, czasem coś zrobimy " w szarej strefie" itd itd.

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

36. Data: 2013-01-14 17:27:02

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-14 11:02, Dziadek pisze:
> W artykule news:kd0hgc$oab$1@news.vectranet.pl,
> niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisa?(a):

> Oj tam, oj tam. Piszecie jakby nikt z was niczym nie przekroczy? jakich?
> norm. Przecie? ka?dy z nas jedzie za szybko ?ami?c ograniczenia nie daj?c
> si? przy tym z?apa? i obdziera nasz biedny pa?stwowy bud?et z nale?nych
> przychod?w, czasem co? zrobimy " w szarej strefie" itd itd.

Kolego.
Została Nam już tylko szara strefa.
To to samo jak kiedyś Polska Walcząca.

37. Data: 2013-01-14 20:27:28

Od: "win64" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Spowiadać się, nie mając poczucia zła i dobra... Po co?
Chyba że lubisz teatr. Tylko dla kogo ten spektakl?

Pan Bóg nie karze za okradanie Państwa.
Spowiedź nie ma sensu. Nie ma potrzeby.

38. Data: 2013-01-14 21:50:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2013 21:27:28 +0100, win64 napisał(a):

> Pan Bóg nie karze za okradanie Państwa.

Tak Ci powiedział?
:-]

> Spowiedź nie ma sensu. Nie ma potrzeby.

Jasne - przed WLASNYM sumieniem i tak nie uciekniesz. :-]
--
XL

39. Data: 2013-01-15 00:00:31

Od: "Tito Flores" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
napisał:
> 10 kg karbidu???
>
> Tym możesz wysadzić Urząd Powiatowy, razem z kretami.
Dużo wieksze ilości w garażu posiadałem jak jeszcze parenaście lat temu
spawalismy przy pomocy wytwornicy acetylenu.

No tak, do produkcji to mogę zrozumieć, ale na KRETA?

TF

40. Data: 2013-01-15 08:10:42

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:kd1f56$r4j$1@node1.news.atman.pl,