Krew w kale???Zadnych innych objawów:-(

1. Data: 2008-06-17 08:40:31

Temat: Krew w kale???Zadnych innych objawów:-(
Od: "LL" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od 3 dni zauwazyłem ze wraz z kałem jest tam widoczna krew(normalna nie ciemna
nie jasna),nie mam pojeci co sie dzieje.Nie mam oprocz tego zadnych innych
objawów, tj. brzuch mnie nie boli, nie mam wzdec, zaparc, nic szczególnego sie
nie dzieje, wypróżniam sie normalnie.Oststnio zmieniłem tylko diete i jem
niewiele pieczywa, ryzu, ziemniaków.Dieta "South Beach" chce zrzucic pare
kilo.Zaaplikowałem czopki (takie na hemoeroidy-nie pamiętam nazwy)wczoraj
wieczorem, ale dziś rano znów widziałem krew w kale.Co robic???
Dzieki za ewentualne ospowiedzi.
LL

2. Data: 2008-06-17 08:49:31

Temat: Re: Krew w kale???Zadnych innych objawów:-(
Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj o polipach jelita grubego. Ale najpewniej lekarz internista,
krótkie badanie, potem proktolog i kolonoskopia.

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2008-06-18 12:25:33

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bongiorno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Poczytaj o polipach jelita grubego. Ale najpewniej lekarz internista,
> krótkie badanie, potem proktolog i kolonoskopia.

dokladnie - i nie boj sie, to da sie przezyc.

4. Data: 2008-06-19 07:39:40

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokladnie - i nie boj sie, to da sie przezyc.

Ale zagrożenie utray życia jest w związkiu z kolonoskopią.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

5. Data: 2008-06-19 08:24:40

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ale zagrożenie utray życia jest w związkiu z kolonoskopią.

..chyba ze strachu.

6. Data: 2008-06-19 19:10:03

Od: "Gienek" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie masz hemoroidy. Ja się z tym bujam już kilka lat. Dla pewności robię co
jakiś czas kolonoskopię. Tobie radzę jak najszybciej udać się do lekarza
pierwszego kontaktu który pewnie ciebie skieruje do proktologa lub chirurga
który z kolei pewnie zleci kolonoskopię.

nie mogę schudnąc
Krwiak w głowie
Zaproszenie na sesję "Sztuczne życie - mit czy rzeczywistość?"
gastroskopia pare pytanek
Rozpoznanie ,bez możliwości operowania, dlaczego