Krew w spermie

1. Data: 2005-02-05 17:09:02

Temat: Krew w spermie
Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czego objawem może być krew obecna w spermie (praktycznie całe nasienie
wygląda jak wiśniowy kisiel)? Jakiś czas temu miałem stan zapalny (a
może żylaki) powrózka nasiennego, badałem się wtedy na wszystkie STD
(oprócz kiły) oraz HIV - badania te dały wynik negatywny.

Mam 27 lat, więc przerost prostaty nie jest tu raczej powodem - może
zapalenie gruczołu krokowego, może pęknięcie wyżej wzmiankowanego żylaka
nasieniowodu. Tyle doczytałem i domyśliłem się.

Jestem umówiony na wizytę u urologa za tydzień, ale już teraz chciałbym
się dowiedzieć, jakie jednostki chorobowe mogą dawać taki objaw (żeby
się uspokoić, lub zacząć bać).

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.

2. Data: 2005-02-05 21:22:45

Temat: Re: Krew w spermie
Od: "olimp510" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czesto masz taki problem i odjakiego czasu ??

3. Data: 2005-02-05 21:44:35

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czesto masz taki problem i odjakiego czasu ??

Pierwszy raz, od kilku dni. Krew wygląda na świeżą - kolor ciemnej wiśni.

4. Data: 2005-02-06 19:28:51

Od: "olimp510" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zrozumiales pytania

miales to jednorazowo
czy za kazdym razem ??

5. Data: 2005-02-06 20:13:03

Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem kiedys cos podobnego. Lekarz bez mrugniecia powiedzial, ze to infekcja
prostaty albo pecherzykow nasiennych i przypisal augmentin. Infekcje potwierdzil
potem posiew. Leczenie antybiotkami jest dosc dlugie, bo inefkcja lubi nawracac.

6. Data: 2005-02-07 09:05:15

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel napisał(a):
> [...]
> potem posiew. Leczenie antybiotkami jest dosc dlugie, bo inefkcja lubi nawracac.

Dzięki za odpowiedź. Przy takim długim leczeniu antybiotykowym trzeba
chyba brać coś dla uzupełnienia strat w mikroflorze.

7. Data: 2005-02-07 13:43:05

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za każdym razem.

Gdzie ?