Krochmal w spray'u

1. Data: 2002-11-18 07:32:20

Temat: Krochmal w spray'u
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar sobie takowy zakupić. Wytłumaczcie mi proszę jako laikowi w
temacie używania krochmalu jak go stosować tzn. uprać obrazek, wysuszyć,
nakrochmalić, czy krochmalić mokre czy jak??

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-11-18 08:47:30

Temat: Re: Krochmal w spray'u
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zamiar sobie takowy zakupić. Wytłumaczcie mi proszę jako laikowi w
> temacie używania krochmalu jak go stosować tzn. uprać obrazek, wysuszyć,
> nakrochmalić, czy krochmalić mokre czy jak??

Wysuszyc i ... prysnac podczas prasowania.
:-)))

Asia

1. Data: 2002-11-18 08:53:40

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <a...@...pl> napisał w wiadomości

> Wysuszyc i ... prysnac podczas prasowania.
> :-)))
>
> Asia

Dzięki.

Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-11-18 10:23:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 09:53:40 +0100, "Justycja"
<j...@p...wp.pl> wrote:

>Użytkownik "Joanna Huzarska" <a...@...pl> napisał w wiadomości

>Dzięki.
>
>Justyna K. (Białystok)

wychodzi drogo i mnie jakos talk nierowno sie galgany krochmala -
glownie lniane ubranka...psikam, psikam, zwijam, odkladam,
prasuje. ja wole lekko wokgotne galgany...w sprayu wychodzi
krochmal bardzo dorgo (np szczegolnie jak sie robi jeszcze i
patchwork ;))) wiec ja kupuje takie w plynie, dodaje wody wg
przpeisu, wkladam do btelki z psikadelkiem, takim rozpylaczem i
mam!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-18 11:00:50

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupuje takie w plynie, dodaje wody wg
> przpeisu, wkladam do btelki z psikadelkiem, takim rozpylaczem i
> mam!
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

hmmmm...."mondre mondre" hmm...
kasiabe

1. Data: 2002-11-18 14:56:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 12:00:50 +0100, "kasiabe" <k...@w...pl>
wrote:

> ja kupuje takie w plynie, dodaje wody wg

>hmmmm...."mondre mondre" hmm...
>kasiabe

tylko pamietaj, zeby tym potrzasac!!!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-19 06:34:29

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patchwork ;))) wiec ja kupuje takie w plynie, dodaje wody wg
> przpeisu, wkladam do btelki z psikadelkiem, takim rozpylaczem i

Masz racje, ze na wieksze powierzchnie to drogo... On chyba sie sprawdza
tylko w sytuacjach, gdzie potrzebujesz go na malych powierzchniach i tez w
sumie bardziej na doprasowanie rzeczy niz na ukrochmalenie.
Super pomysl z tym wlewaniem do butelki !!! U nas tez mozna kupic krochmal w
plynie ??? Ostatnio do firanki gotowalam sposobem 'mam i babc'... przyznam,
ze bardziej mnei perspektywa krochmalenia przerazala niz sama ta czynnosc
pozniej :-)))

Asia

1. Data: 2002-11-19 07:44:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Nov 2002 07:34:29 +0100, "Joanna Huzarska"
<a...@...pl> wrote:

> [...]
>ze bardziej mnei perspektywa krochmalenia przerazala niz sama ta czynnosc

u Was. pieknie pachnacy krochmal w butelc za albo 5 albo 8
zlotych, mimo prob jeeszce mi sie nie udalo wykorzystac tego
skarbu. co do koncowej Twojej uwagi, mnie tez, wiec jak krochmale
do patchworku to bardzo male kawalki szmatki

Krysia

K.T. - starannie opakowana

PC Stitch 6...dla potrzebujących
UWIELBIAM ...