Królik i co dalej?

1. Data: 2005-03-14 17:26:25

Temat: Królik i co dalej?
Od: "gasdir" <o...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkie Grupowiczki i Grupowiczów
Potrzebuję Waszej fachowej porady
Kupiłam królika, comber i skoki i nie wiem co dalej z nimi zrobić;)
Może ktoś ma jakiś sprawdzony ciekawy sposób.
Ten królik ma byc na jutro na obiad, więc jeszcze mam czas, zeby go jakoś
zamarynować...
Z góry dzięki

--

Marynia Łuszczyńska
http://www.mej.edu.pl/

1. Data: 2005-03-14 19:14:44

Temat: Re: Królik i co dalej?
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasdir" <o...@m...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może ktoś ma jakiś sprawdzony ciekawy sposób.
> Ten królik ma byc na jutro na obiad, więc jeszcze mam czas, zeby go jakoś

Zamoczyc w białym wytrawnym winie...
zdodac warzywa: marchew, seler, piertuszka

Jak sie przez noc tak pomoczy to do pieca go
oczywiscie z paroma gałazkami tymianku rozmarynu itp..
poczatkowo piec pod przykryciem a potem odkryc
a jak sie juz wino zredukuje a króliczek zrumieni
polać to wszystko dobrą śmietana i jeszcze popiec
az bedzie dobre

Marek

1. Data: 2005-03-14 21:09:50

Od: tucherka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasdir napisał(a):
> [...]
> Może ktoś ma jakiś sprawdzony ciekawy sposób.
> Ten królik ma byc na jutro na obiad, więc jeszcze mam czas, zeby go jakoś

no wlasnie tez mam pytanie o krolika....chce zrobic krolika w
majeranku...cos mi sie kiedys obilo o uszy...czy ktos zna taki przepis
??? :) :)

pozdrawiam tuch :)

Konkurs CHLEB MIESIĄCA - nagroda Clatronic BBA 2605
z czym jadacie makarony?
Formy do pieczenia ??
Ozdoby do tortów
Szynka pieczona