"Kropki" ["gradówka"...?]

1. Data: 2003-10-29 20:12:09

Temat: "Kropki" ["gradówka"...?]
Od: "Tweek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pewien problem. Mam 17 lat. Od dobrych pięciu-sześciu [jak nie więcej]
pod oczami robią mi się specyficzne białe kropki. Nie jestem pewien
fachowej nazwy tegoż, ale obiło mi się o uszy "prosówka", czy też
"gradówka"...
Raz na jakiś czas wizytuje gabinety kosmetyczne w celu usuwania tego -
niestety, nie jest to przyjemny zabieg - mniej więcej trzy godziny kłucia
okolicy oczu, bo każdy taki "punkcik" trzeba przekłuć i "wyciągnąć" ze
skóry osobno. A i tak pomaga to na jakiś miesiąc-półtora góra, bo potem
kropki pojawiają się na nowo... :/
Czy ktoś wie, jak możnaby temu zapobiec raz na zawsze...? I przy okazji -
czy przyczyną pojawiania się tego paskudztwa może być nieodpowiednia
dieta...? [przyznam, ze uwielbiam jeść ostro, od tłustych i pustych
kalorii, np. cukier, nie stronię]
Dodam jeszcze, ze te kropki pojawiają się też - niestety - na powiekach,
co dodatkowo utrudnia _całkowite_ pozbycie się ich... :/

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-10-29 20:30:50

Temat: Re: "Kropki" ["gradówka"...?]
Od: "Pati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Proponuję wizytę u dobrego dermatologa, mają na to ponoć świetny specyfik,
ale tylko na receptę.Pozdro

1. Data: 2003-10-29 21:11:51

Od: slrn <s...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

Tweek wrote:
> [...]
> pod oczami robią mi się specyficzne białe kropki. Nie jestem pewien
> fachowej nazwy tegoż, ale obiło mi się o uszy "prosówka", czy też

Dolaczam sie do pytania... mam dokladnie ten sam problem.
Ostatnio nawet sam sobie zrobilem zabieg usuniecia tego, zakonczony
sukcesem...

Pozdrawiam!
slrn

1. Data: 2003-10-29 21:12:18

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tweek wrote:
> Witam.
> Mam pewien problem. Mam 17 lat. Od dobrych pięciu-sześciu [jak nie
> więcej] pod oczami robią mi się specyficzne białe kropki.

A moze to skaza bialkowa? Mojemu chlopakowi takie wyskakuja po wzmozonym
spozyciu bialka, szczegolnie jajek.
Wizyta u dermatologa i zmiana diety powinny pomoc.
---
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info

1. Data: 2003-10-30 08:42:07

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to najprawdopodobniej prosaki. Może je usunąć doświadczona kosmetyczka, ale
bezpieczniej jest iść z tym do lekarza. Mogą nawracac po usunięciu, jak ktoś
ma skłonności.

1. Data: 2003-10-30 10:50:48

Od: "Guli" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pod oczami robią mi się specyficzne białe kropki. Nie jestem pewien
> fachowej nazwy tegoż, ale obiło mi się o uszy "prosówka", czy też
Jeżeli to gradówka, to mnie okulistka wysłła do szpitale, gdzie pod
miejscowym znieczuleniem została usunięta. Zabieg średnio przyjemny, choć
bezbolesny. Można też używać oxycortu (do oczu jest chyba inny) i kropli,
niestety nie pamiętam nazwy. A co do przyczyny powstania to podobno od
przetarcia oka brudną ręką.

1. Data: 2003-10-30 18:04:50

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guli" <k...@p...onet.pl> napisał
> [...]
> bezbolesny. Można też używać oxycortu (do oczu jest chyba inny) i kropli,
> niestety nie pamiętam nazwy. A co do przyczyny powstania to podobno od

Nie wprowadzaj ludzi w blad.
Gradowka nie ma nic wspolnego z kropkami pod oczami (prosówkami).
Poza tym nie polecaj antybiotykow, ktore sa tylko na recepte.
I na koniec - gradowka nie powstaje od przetarcia oka brudna reka.

Re: szczepionka
trwala
porost włosów
śliczne włosy