Kropki przy nosie

1. Data: 2005-02-01 15:39:41

Temat: Kropki przy nosie
Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://skocz.pl/kropkinos
to zdjęcie tego nie oddaje, ale są to czarne kropki koło nosa o
przekątnej nie większej niż 0,25 mm
są pod skórą i troszkę wystają.
Kolor czarny, jedną próbowałem wyciąć żyletką, ale chyba nic z tego.
Pozatym dzisiaj jak tego dotykam to cholernie boli :(
Mam to od >3 miesięcy, ale tylko dzisiaj boli.
Iść z tym do dermatologa czy może wiecie jak to wywalić ?

2. Data: 2005-02-01 23:30:20

Temat: Re: Kropki przy nosie
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Kropki przy nosie
From: unnamed "payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl
Date: 2/1/2005 7:39 AM Pacific Standard Time

http://skocz.pl/kropkinos
to zdj?cie tego nie oddaje, ale s? to czarne kropki ko?o nosa o
przek?tnej nie wi?kszej ni? 0,25 mm
s? pod skór? i troszk? wystaj?.
Kolor czarny, jedn? próbowa?em wyci?ae ?yletk?, ale chyba nic z tego.
Pozatym dzisiaj jak tego dotykam to cholernie boli :(
Mam to od >3 miesi?cy, ale tylko dzisiaj boli.
I?ae z tym do dermatologa czy mo?e wiecie jak to wywaliae ?

Mysle ze to zaskorniki czyli wagry. pokaz to kosmetyczce i ewentualnie umow sie
na zabieg

3. Data: 2005-02-12 10:18:00

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Feb 2005 23:30:20 +0000, Zadaria napisał(a):

> Subject: Kropki przy nosie
> From: unnamed "payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl
> Date: 2/1/2005 7:39 AM Pacific Standard Time
>
> http://skocz.pl/kropkinos

to są znamiona barwnikowe koleżanko/kolego

pozdrawiam
piotr

4. Data: 2005-02-15 18:31:32

Od: "Krzysztof Szm" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do kosmetyczki nawilzy Ci to i usunie bedziesz jak nowy !

ból przy oddawaniu moczu
Refundowanie leków homeopatycznych
rezonans magnetyczny - W-wa
borelioza