Krople do oczu Visine - pytanie

1. Data: 2004-11-14 20:34:05

Temat: Krople do oczu Visine - pytanie
Od: "łukasz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w czerwcu kupiłem krople do oczu Visine i na pudełku pisało, że należy je użyć w
ciągu 30 dni. Czy ja moge dalej ich używać i w czym to przeszkadza ?

2. Data: 2004-11-14 21:12:24

Temat: Re: Krople do oczu Visine - pytanie
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3...@n...onet.pl,
łukasz <r...@o...pl>:
> w czerwcu kupiłem krople do oczu Visine i na pudełku pisało, że
> należy je użyć w ciągu 30 dni. Czy ja moge dalej ich używać i w czym
> to przeszkadza ?

Jesli otworzyles opakowanie (buteleczke, nie sam kartonik) ponad 30 dni
temu, to NIE mozesz uzywac (ryzyko zakazenia). Jesli nie otworzyles, to
sprawdz date waznosci wydrukowana.

--
Robert

3. Data: 2004-11-14 23:02:03

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli wydłużysz czas stosowania kropli rośnie ryzyko infekcji, podrażnień
itd.

Opis rezonansu magnetycznego
Zapalenie tęczówki !!!
wymioty noworodka