Krostki wokół ust.

1. Data: 2004-11-03 18:31:48

Temat: Krostki wokół ust.
Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie miałam kłopotów z cerą. Używam także wciąż tych samych kosmetyków.
I zaczęły mi się pojawiać ostatnio małe kropeczki wokół ust, białe, po
wyciśnięciu (albo gdy samo "wylezie", sorki) zostaje taki jakby krostko-
strup. Nie jest to strasznie widoczne czy coś, ale i tak mnie denerwuje.
Szukam przede wszystkim doraźnej pomocy (maści, kremy, preparaty, spirytus?
co robić?) bo domniemam, że żeby znaleźć przyczynę sama własnonożnie muszę
poleść do dermatologa ;)

Dzięki z góry!
Zdr, Chyna.

2. Data: 2004-11-03 23:07:04

Temat: Re: Krostki wokół ust.
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cmb86k$42p$...@i...gazeta.pl,
Od: Chyna <c...@g...pl>
Było:
> I zaczęły mi się pojawiać ostatnio małe kropeczki wokół
> ust ...

Oczywiście można też http://tiny.pl/1mn

... :-) ...

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

Kto przetłumaczy?
Czy jest internetowa poradnia psychiatryczna???
biopsja i co dalej?
Degeneratio nigro-striatalis. Morbus hypertonicus.
zabieg laserowy