Krótki poradnik hodowli mężczyzn. :)

1. Data: 2002-12-11 14:34:48

Temat: Re: Krótki poradnik hodowli mężczyzn. :)
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" w news:at5irn$g6r$1@news.onet.pl...
/.../

> O niecnoty!
>
> Myślałem, że Cię All_trzy_kropek
> w betonowych butach puścił
> za zaśmiecanie grupy :-))

Ależ... ;)
Się rozbuchałeś dzisiaj za tą .. z tym wooolantem ;))
Trzy dni matrwoty jak w oszczędnościowym banku.
Nikomu już nie chce się...
Aż tu słup energii.
Noi dobrze!

AndrzejekL zasłużonym kiedyś uznan został,
i obdarowan - może mu zaciążyło?
betonowo?
sądzisz?
może ~;)?

> zdjęty z eTaTy poprzez Erraty
> do ewenementu
>
> ett

Ponoś wiadomą stopkę bez skojarzeń
a też prawdziwie zasłużonym
się staniesz:).
[i rąsia
klapa
goździk]
Fuj - powiedziałem - bez skojarzeń!!

S - trzykropek.

1. Data: 2002-12-11 14:35:10

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" w news:at5r6g$aos$1@news.tpi.pl...
/.../

> No tak tez myslalem, ze musi byc po staremu ;)

Ale Jędrusia już przecież z wojska wypuścili !!;)
Dość dawno.
No - chyba, że wejście smoczka miało być...

> pozdrawiam
> Greg

pozdrawiam
S...

1. Data: 2002-12-11 15:51:34

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> ps.Vicky a skąd zaczerpnęłaś tę niezwykle porywającą wiedzę
> kyno-men-ologiczną?

dostałam od jakiejś feministki-rolniczki :]

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-12-11 19:27:38

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> S - trzykropek.

:-))

załazisz za skórę?
:-))

żebym Wam tam kotów
z górki nie spóścił.
Tęskno za wrażeniami?

:-))
etat

1. Data: 2002-12-12 10:22:57

Temat: Odp: Krótki poradnik hodowli mężczyzn. :)
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@a...krakow...

> Tobie by się przydała hodowla w kwestii CIĘCIA CYTATÓW...

Andrzej :))))!!!

To sie ucieszylem :)
A taki 'bajzel' juz na tej grupie ze jejku.
Mam nadzieje, ze zostajesz na dluzej?

Be FunCarve :)

Mar vel Smerf
mailto:f...@p...onet.pl

1. Data: 2002-12-12 22:07:43

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Smerf" news:at9odl$q9j$3@news.onet.pl
> A taki 'bajzel' juz na tej grupie ze jejku.

Jacy piszący taki porządek...

> Mam nadzieje, ze zostajesz na dluzej?

Coś mnie nie ciągnie już tutaj, straszną nudą tutaj wieje ostatnio.

1. Data: 2002-12-12 23:25:41

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" w news:atb4rv.160.1@and.krakow napisał(a):

> Coś mnie nie ciągnie już tutaj, straszną nudą tutaj
> wieje ostatnio.

Panta rhei. Powroty raczej sie nie udaja. Jesli komus uda sie zerwac
kontakt na dluzej to po powrocie czuje sie juz jakos obco. Przezylem to
juz na innej grupie :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-13 18:49:11

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" news:atb64r$sra$1@news.tpi.pl
> Powroty raczej sie nie udaja.

Eeee tam.

> Jesli komus uda sie zerwac
> kontakt na dluzej to po powrocie czuje sie juz jakos obco.

To Ty tak masz.
Ja piszę na kilka grup i tak nie mam, pojawiam się, jak mi się znudzi to
znikam.
A tu niestety brakuje paru osób, które wcześniej tu pisały i obecnie panuje
tu zupełnie inny klimat.

1. Data: 2002-12-13 20:20:34

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka napisał:

> A tu niestety brakuje paru osób, które wcześniej tu pisały i obecnie panuje
> tu zupełnie inny klimat.

Nazwiska, proszę!

--
Sławek

1. Data: 2002-12-14 19:09:18

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" news:atdfeg$en0$1@news.gazeta.pl
> Nazwiska, proszę!

Nazwisk Ci nie podam, bo mało kto tutaj podaje swoje nazwisko.
Podam przykłady osób, których tu ostatnio brakuje m.in.:

Guniek
Ajtne
Mania
Defric
Daga
Eryk
Yansen
Marek

To są osoby, które jako pierwsze mi się kojarzą z tą dawną grupą.
Tych osób było jeszcze kilka oprocz tych wymienionych.

CHAT TODAY :)
program do analizy sciezkowej - prosze o pomoc
...i się zmęczyłam... ; ) możliwe czy nie?
Elementy Struktury Osobowosci
nowy w grupie