Krwawienie z odbytu

1. Data: 2000-01-06 00:36:08

Temat: Krwawienie z odbytu
Od: "miszcz" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki dosc dla mnie wstydliwy problem - przy oddawaniu stolca
pojawia sie krwawienie. Co to moze byc ? Jak leczyc ? Moze jakies porady...
Z gory dziekuje za odpowiedzi - to dla mnie bardzo wazne
miszcz

2. Data: 2000-01-06 13:09:58

Temat: Odp: Krwawienie z odbytu
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey !!!

Jesli jestes mloda kobieta, to sa to pewnie zylaki odbytu ( haemorrhoides),
jesli jestez mezczyzna po 50, to moze byc to, co powyzej lub sporo
powazniejsza sprawa. Jedyne sensowne, moim zdaniem, dzialanie z Twojej
strony to wizyta u lekarza i prosba skierowanie do PROKTOLOGA.
Pozdrawiam,
SG

Użytkownik miszcz <m...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

3. Data: 2000-01-06 13:09:58

Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey !!!

4. Data: 2000-01-06 19:07:22

Od: "Wojtek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki dosc dla mnie wstydliwy problem - przy oddawaniu stolca
> pojawia sie krwawienie. Co to moze byc ? Jak leczyc ? Moze jakies
porady...

Witam.
Nie ma co kombinować i spekulować tylko radzę szybko odwiedzić
lekarza, najlepiej chirurga, on po zbadaniu będzie wiedział co dalej
robić i jak leczyć.

Wojciech Gocek M D
d...@p...com

5. Data: 2000-01-07 01:30:33

Temat: Re: Krwawienie z odbytu
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Jan 2000 01:36:08 +0100, "miszcz" <m...@b...gnet.pl>
wrote and nobody noticed it except me:

> [...]
>pojawia sie krwawienie. Co to moze byc ? Jak leczyc ? Moze jakies porady...
>Z gory dziekuje za odpowiedzi - to dla mnie bardzo wazne

Do chirurga. To moga byc zylaki odbytu lub cos gorszego.

Marcin Kubicki
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

6. Data: 2000-01-07 14:32:19

Od: "biomedyk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wstyd - powinien prześladować złodzieja po kradzieży, czy przestępcę
po innym wykroczeniu. Wszystkie inne sprawy po prostu są ludzkie.
Proszę zatem poddać się lekarskiemu badaniu, jeśli nie przez
lekarza rodzinnego, to przez chirurga. Krew na stolcu po defekacji,
w zależności od wieku chorego, to sygnał, którego nie należy
lekceważyć. Jeśli to jest początek hemoroidów ( guzków krwawniczych ),
leczenie zachowawcze przynosi ulgę, ale tylko może o tym zdecydować
Lekarz !!!.
Przykro, że nie mogę udzielić innej porady, z poważaniem

--
Leszek Handzewniak

7. Data: 2000-01-08 20:35:32

Od: "miszcz" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>powazniejsza sprawa. Jedyne sensowne, moim zdaniem, dzialanie z Twojej
>strony to wizyta u lekarza i prosba skierowanie do PROKTOLOGA.

No kobieta nie jestem lecz 18letnim chlopakiem. Wiesz moze co to moze
byc w moim wieku i plci ?
ABS

8. Data: 2000-01-08 20:37:48

Od: "miszcz" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wstyd - powinien prze¶ladować złodzieja po kradzieży, czy przestępcę
>po innym wykroczeniu. Wszystkie inne sprawy po prostu sÂą ludzkie.

Dziekuje za slowa otuchy. Sczerze.

>Proszę zatem poddać się lekarskiemu badaniu, je¶li nie przez
>lekarza rodzinnego, to przez chirurga. Krew na stolcu po
defekacji,
>w zależno¶ci od wieku chorego, to sygnał, którego nie należy
>lekceważyć. Je¶li to jest pocz±tek hemoroidów ( guzków
krwawniczych ),
>leczenie zachowawcze przynosi ulgę, ale tylko może o tym
zdecydować
>Lekarz !!!.

Tak tez chyba zrobie - wybiore sie wreszcie do lekarza... brrr... no nic,
dziekuje wszystkim za rady.
miszcz

9. Data: 2000-01-09 19:42:45

Temat: Proktologia (bylo: Krwawienie z odbytu)
Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"SG" <n...@f...onet.pl> rzecze:
>Jedyne sensowne, moim zdaniem, dzialanie z Twojej
>strony to wizyta u lekarza i prosba skierowanie do PROKTOLOGA.

Hmmm.... Proktolodzy to rzadki gatunek ;^)... Osobiscie jeszcze zadnego nie
poznalem, nie mowiac o dawaniu do takowego skierowania...

Lekarz rodzinny, internista, chirurg - wszyscy oni powinni umiec badac 'per
rectum', a w przypadku krwawienia z odbytu i tak najwlasciwszym sposobem
diagnozowania jest rektoskopia.

Przy okazji - kiedys bylem swiadkiem bardzo burzliwej wymiany zdan miedzy
chirurgami, a gastrologami na temat:

Czy przy pierwszorazowym krwawieniu badac 'per rectum', czy od razu starac
sie kierowac na rektoskopie ? Jak do tego podejsc w zaleznosci od obfitosci
krwawienia i wieku chorego ?

Co na to kolezanki i koledzy medycy ?

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

10. Data: 2000-01-09 22:55:02

Temat: Re: Proktologia (bylo: Krwawienie z odbytu)
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie kierowac na rektoskopie ? Jak do tego podejsc w zaleznosci od obfitosc

Myślę, że waściwie każdy lekarz, powinien badać per rectum. Oczywiście byłob
y to przesadą (chyba) gdyby to robił okulista, ale gdy chodzi o tzw lekarza
pierwszego kontaktu to chyba jednak powinien, nawet bez krawienia. Rektosopi
a owszem, ale po zbadaniu per rectum. Wszyscy chirurdzy twierdzą (i chyba sł
usznie), że po pierwsze palec...

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

neurologa dziecięcego, najlepszy ośrodeko
Jest tu moze... ?
Prosba o pomoc
Off-Topic: Inzynieria Genetyczna - Pilne!
Czy są tu jacys studenci stomy ???