Krwiak / siniak po pobraniu krwi [Porady?]

1. Data: 2006-05-15 06:52:32

Temat: Krwiak / siniak po pobraniu krwi [Porady?]
Od: "luk" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam byłem ostatnio na pobraniu krwi i mimo zaleceń pielęgniarki nie
przyciskałęm miejsca wkłucia po całym zabiegu i mi się małe kuku zrobiło :/
mianowicie dzień po pobraniu obudziłem sie i spostrzegłem brzydkiego
fioletowego sińca :( mozecie mi poradzić coś jak przyspieszyć wchłanianie
takiego czegoś?

Przegflądałem w sieci preparaty na opuchlizny typu lioton 1000 czy reparil
gez czy to coś pomoże?

2. Data: 2006-05-15 07:26:29

Temat: Re: Krwiak / siniak po pobraniu krwi [Porady?]
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lioton 1000 czy reparil
> gez czy to coś pomoże?

tak, siniak szybciej zniknie

3. Data: 2006-05-15 07:48:29

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przegflądałem w sieci preparaty na opuchlizny typu lioton 1000 czy reparil
> gez czy to coś pomoże?

po co jakies tam chemikalia stosowac,
po prostu masz taki maly wewnetrzy wylew krwi pod skore i tyle,
za niedlugo sie rozejdzie i nie bedzie sladu

Tomek

4. Data: 2006-05-15 08:55:45

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "luk" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takiego czegoś?
>
> Przegflądałem w sieci preparaty na opuchlizny typu lioton 1000 czy reparil

Po tygodniu sam zejdzie

Agnes

5. Data: 2006-05-18 17:53:51

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

luk napisał(a):
> [...]
> takiego czegoś?
>
> Przegflądałem w sieci preparaty na opuchlizny typu lioton 1000 czy reparil

A jak panie laborantki prosza : dluzej i mocniej potrzymac gazik to dlaczego
sie tego nie slucha...? :)))

Pozdrawia pani laborantka :)

--
Wirgo