Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)

21. Data: 2010-05-14 08:07:58

Temat: Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)
Od: "E.W." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-14 10:00, Hanka pisze:
> On 14 Maj, 09:41, "E.W."

> Omojborze.
> Musze sie stad ewakuowac.

???

E.W.

22. Data: 2010-05-14 08:10:59

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:

> Jasne, nie wykluczam prowokacji. Mysle, ze to
> calkiem fajna zabawa, wpuszczac tu teksty
> i obserwowac reakcje.

Często w ramach prowokacji obserwowuje się reakcje w obszarach, gdzie jest
jakiś problem.

Qra

23. Data: 2010-05-14 08:11:53

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 10:07, "E.W." <e...@g...com> wrote:
> W dniu 2010-05-14 10:00, Hanka pisze:
> On 14 Maj, 09:41, "E.W."
> ???

Wybacz, mam przykre skojarzenia
z pewnymi gramatycznymi niedociagnieciami.
Wole zniknac, niz pozwolic, by owe teorie
zawladnely moim stosunkiem do rozmowcy.

24. Data: 2010-05-14 08:16:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E.W." <e...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> godzin na dobę a to dla mnie za mało. Budzę się o 5 zlana potem, pocą mi
> się ręce, czuję ogromny niepokój i mam wrażenie, że zaraz zemdleję. Serce
> mi kołacze - przyspieszone tętno...
> W tym kłopot - objawy nerwicy są fizyczne.
> Nie mam depresji (choć w czasie zbijania prolaktyny dostnexem miałam 3 dni
> czarnej dziury), ale to ewidentnie wina leku. Zresztą trudno być
> skowronkiem, kiedy podejrzewają u Ciebie guza w przysadce i badają na
> prawo i lewo.

> Najłatwiej byloby nie wstać z łóżka, iść na zwolnienie i olać wszystko.

__________

Mam często wrażenie, że niektórzy mężczyźni są jakby oderwani od swojej
fizyczności i przez to gubią się w "krainach czystej teorii".
Nam chociażby nasza fizjologia na to nie pozwala, bo co miesiąc przypomina
nam, że nastrój, humor, nastawienie do świata, to także wynik tej chemii,
która w nas się kłębi. I tu kropka.

A powiedz, masz szansę jakoś przemodelować życie? Minimalną szansę?
Bo rzeczywiście Twój organizm krzyczy i ogłasza bunt (może należy być mu
nawet za to wdzięcznym? Może w przeciwnym wypadku skończyłoby się jakimś
zawałem i to mógłby być rzeczywisty koniec? Taki optymistyczny akcencik).

W ogóle zauważyłam, że w pewnym momencie naszego życia wielu z nas jest tak
zmęczonych (nie chcę używać określenia wypalonych, bo jest jakieś
ostateczne. Jeśli ktoś jest zmęczony - może odpocząć). I wtedy organizm,
psychika, wszystko, woła o odpoczynek, jeśli jest to tylko możliwe.
Są osoby, które są w tej szczęśliwej sytuacji, że mogą zawiesić pracę na
kołku. Albo mają wystarczające zasoby finansowe i życie poukładane tak, że z
grubsza nic się nie zawali, albo... są związane z resortem oświaty :-) (nie
Ixi nie piję do Ciebie)
Gdyby pozostałym udało się chociaż zwolnić.... to byłoby już dobrze.

Problem w tym, że urlop niczego nie załatwi - to zbyt krótki okres.
Potrzeba...czasu... A to jest artykuł najbardziej deficytowy w naszej
szalonej cywilizacji (tu wtręt: coraz bardziej patrzę na nią [cywilizację]
ze zgrozą. Na to co z nami wyczynia).

Nie wiem E.W. jakie masz możliwości. Ale życzę Ci....jak najlepiej.
Ode mnie dostaniesz tylko wsparcie.
Może to niewiele, ale....zawsze coś.

MK

25. Data: 2010-05-14 08:17:49

Od: "E.W." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-14 10:11, Hanka pisze:

> Wybacz, mam przykre skojarzenia
> z pewnymi gramatycznymi niedociagnieciami.
> Wole zniknac, niz pozwolic, by owe teorie
> zawladnely moim stosunkiem do rozmowcy.

Nie rozumiem, gdzie widzisz błąd?
Po prostu piszemy oddzielnie
Nie wyspana - imiesłów odczasownikowy też odzielnie, wszak nie jest to
stan stały - mogę sie jeszcze kiedyś wyspać.

Gdzie widzisz błędy????

E.W.

26. Data: 2010-05-14 08:18:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam - Aicha

Tu wrócę do wiersza, który słyszałam w radio PIN, bo tamten watek przepadł
mi już gdzieś w czeluściach.

Albo ktoś wpadł na podobny pomysł, albo Ci go brutalnie zwędził.

MK

27. Data: 2010-05-14 08:21:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wyspana - imiesłów odczasownikowy też odzielnie, wszak nie jest to
> stan stały - mogę sie jeszcze kiedyś wyspać.

No właśnie nie:
pis. rozłączna: a) z wszystkimi formami czasownika z wyjątkiem imiesłowów
przymiotnikowych, b) z formami czasowników niewłaściwych typu można, trzeba,
wolno, c) z liczebnikami (z wyjątkiem niejeden, niewiele), d) z zaimkami, e)
z przyimkami, f) z przymiotnikami i przysłówkami w stopniu wyższym i
najwyższym, g) z partykułami, h) z ogromną większością przysłówków
nieodprzymiotnikowych (do wyjątków należy np. niezbyt, nieomal, nieopodal,
nieraz), i) wtedy, gdy nie występuje przed pierwszym członem wyraźnego
przeciwstawienia (np. Zagrał nie źle, ale wręcz fatalnie. To nie rektor,
lecz prorektor.);

łączna: z rzeczownikami, przymiotnikami i przysłówkami w stopniu równym,
imiesłowami przymiotnikowymi ? pod wpływem partykuły nie czasowniki
wymagające formy biernika zmieniają swój rząd na formę dopełniacza;
czasowniki wyrażające sąd, które wymagają zdania podrzędnego ze spójnikiem
że, pod wpływem partykuły nie zwykle zmieniają swój rząd - wymagają zdania
podrzędnego ze spójnikiem by i pochodnymi aby, ażeby, żeby; zmiana o
kierunku odwrotnym ma miejsce rzadko, dotyczy np. czasownika wątpić; w zn. 5
partykuła poprzedza formę trybu przypuszczającego czasownika; w zn. 9
partykuła używana bezpośrednio przed formą stopnia wyższego przymiotnika lub
przysłówka; w zn. 10 bezpośrednio przed formą stopnia wyższego ? wyraz nie w
zn. 11, 12, 13, 14, 15a, 15b, 15c stanowi osobne wypowiedzenie.

niewyspany

1. <<taki, który się nie wyspał; senny, śpiący>>:

Po całym tygodniu czuwania przy chorym był zmęczony i niewyspany.

2. <<świadczący o braku snu, o niewyspaniu>>

? Niewyspana twarz.

? Niewyspane oczy.

w zn. 1 m.-os. M. lm ~ni.

Za slownikiem poprawnej polszczyzny PWN

Ale zostawmy i nie czepiajmy się dupereli.

MK

28. Data: 2010-05-14 08:48:36

Temat: Re: Kryteria oceny czyjegos stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 10:42, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Jakie? Jakie?

Ja tez jestem dzisiaj niewyspana, ale od zawsze
mam w oku cenzure gramatyczna.

A na widok tego nie wyspania teorie spiskowe
natychmiast rozmnozyly sie w postepie
geometrycznie kroliczym :)

29. Data: 2010-05-14 08:54:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
j.googlegroups.com...

> Ja tez jestem dzisiaj niewyspana, ale od zawsze
> mam w oku cenzure gramatyczna.
>
> A na widok tego nie wyspania teorie spiskowe
> natychmiast rozmnozyly sie w postepie
> geometrycznie kroliczym :)

Nadreaktywna gramatycznie jestes z niewyspania? :-)))))))

Jak, kurcze, przeniesc do jezyka polskiego ladne i przydatne slówko
angielskie: overreacted?

MK

PS. Ja z niewyspania robie sie wsobna i chodze taka owinieta tym
niewyspaniem, jak jakims kocem. W sumie calkiem przyjemne.

30. Data: 2010-05-14 09:05:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 10:54, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Nadreaktywna gramatycznie jestes z niewyspania? :-)))))))

Noo, i w ogole.
Wiec wole z daleka od ludzi.

No ale, literki na ekran, czemu nie ;)

waga kilku słów
Parytety
SQRIWELE
Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM
KPA może ktoś to rozumie?