Kryzys w trakcie odchudzania

21. Data: 2002-06-26 12:45:21

Temat: Re: Kryzys w trakcie odchudzania
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BajerMaster" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:af7t7m$haa$1@news.tpi.pl...

> czy możesz podac źródło o tej krwi w nuttelli

Nie napisalam, ze w nutelli, tylko w jakims kremie a'la nutella. Zrodlo mam
jedynie ustne ;)
Sama bym chciala wiedziec wiecej, jak sie dowiem, to cos napisze.

Sandra

22. Data: 2002-06-26 12:46:58

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> Jak dla mnie to bzdura. Nie można na sile rezygnowac ze slodyczy jesli
> organizm sie tego domaga.

Ale cukier, ktorego organizm sie domaga to nalog! Tak samo jak np.
papierosy.
Mi pomogl magnez. Mialam duze niedobory i dlatego wrecz rzucalam sie na
slodycze.
Teraz moj organizm sie juz "nie domaga". Zostalo jednak uzaleznienie
psychczne, ale z tym latwiej walczyc.

Sandra

23. Data: 2002-06-26 12:59:27

Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "m" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> A czy trzeba gdzies pracowac, zeby o tym wiedziec???

> To jest tak, ze nawet sobie sprawy nie zdajemy jakie swinstwa sa w tzw.
> "zdrowym jedzeniu".

i tutaj sie zgadzam z Toba
magda

> Sandra