Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.

1. Data: 2002-09-26 08:39:14

Temat: Re: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> która maila sluzyc tylko sprawdzeniu meskosci (czesto mlodsza i
> atrakcyjniejsza od zony), staje sie miloscia zycia. Czasem historia konczy
> sie dla mlodej pary happy endem. Ale poniewaz zakochany "staruszek" jest
> slepy, moze nie dostrzegac, ze nowa partnerka nie jest kobieta, z która
> mozna
> zaczac zycie od poczatku. Piekny sen sie konczy, a powrót do rzeczywistosci
> zwykle jest trudny i bolesny. Niestety najbardziej dla zony i dzieci. Nalezy
> wziac to pod uwage, przed rozpoczeciem calej historii.

Star, zycie zaczyna sie czterdziesce !!!
Zadam Ci kilka pytan:
- palisz ?
- masz nadwage ?
- uprawiasz jakis sport ?
- masz hobby ?
Przyjacielu mam 34 lata. W ubieglym roku dopadly mnie straszne dylematy
emocjonalne. Czulem sie coraz gorzej, staro, niemrawo, bez emocji, bez
perspektyw. Palilem duzo papierosow, wazylem o 2o kg za duzo czyli okolo 100
kg. postanowilem cos z tym zrobic by zycie stalo sie inne, ciekawe, nowe.
Postanowilem ze zacznie biegac, poczatki byly koszmarne ale po kilku
tygodniach zaczolem biegac regularnie.
Od pol roku nie pale. schudlem do 77 kg, samopoczucie mam wspaniale, czuje
sie mlodszy o 10 lat. Jestem zupelnie innym czlowiekiem. Zona, znajomi,
przyjaciele sa w lekkim szoku, nie poznaja mnie, jestem wesoly, pelen
optymizmu, energii ktora zarazam innych. Namowilem zone, znajomych na wspolne
wycieczki rowerowe co nie bylo takie proste. Nawet teraz przy takiej pogodzie
namawiaja na wycieczke.
Zycze szczecia.

1. Data: 2002-09-26 09:38:56

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> która maila sluzyc tylko sprawdzeniu meskosci (czesto mlodsza i
> atrakcyjniejsza od zony), staje sie miloscia zycia.

Osobiście sądzę, że to niezupełnie jest tak. Czterdziestolatek ma dużo
ochoty i całkiem niemało mozliwości (obniżają to się tylko przy żonie...),
więc chciałby młodszą, która go jeszcze zakręci. Poza tym szuka chyba
więcej ciepła, chce uciec od znudzenia normalnością. Świeżość młodej
panny, jej niedoświadczenie, a zarazem siła witalna - to prędzej są
powody.

> sie dla mlodej pary happy endem. Ale poniewaz zakochany "staruszek" jest
> slepy, moze nie dostrzegac, ze nowa partnerka nie jest kobieta, z która
> mozna zaczac zycie od poczatku.

Każdy zakochany jest ślepy, a żeby zacząć życie od początku w wieku
40 lat trzeba mieć duużo kasy...

Piekny sen sie konczy, a powrót do rzeczywistosci
> zwykle jest trudny i bolesny. Niestety najbardziej dla zony i dzieci.
Nalezy
> wziac to pod uwage, przed rozpoczeciem calej historii.

Należy, to prawda. Ale w takich sytuacjach nie myśli się głową...

JGrabowski

1. Data: 2002-09-26 10:24:00

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <amukkl$2s9v$1@news2.ipartners.pl>,
szanowny kol. TheStroyer pisze, ze:
<...>
> Każdy zakochany jest ślepy, a żeby zacząć życie od początku w wieku
> 40 lat trzeba mieć duużo kasy...

why?

--
Marsel

1. Data: 2002-09-26 10:44:37

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> w poprzednim art. <amukkl$2s9v$1@news2.ipartners.pl>,
> szanowny kol. TheStroyer pisze, ze:
> <...>
>
> why?

Bo panny przede wszystkim tego oczekują. Przecież nie sądzisz chyba,
ze robią to z miłości ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-09-26 10:51:24

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <amuofr$2vgv$1@news2.ipartners.pl>,
szanowny kol. TheStroyer pisze, ze:
<...>
> Bo panny przede wszystkim tego oczekują. Przecież nie sądzisz chyba,
> ze robią to z miłości ;)

no fakt.. przycmilo mnie na moment

--
Marsel

1. Data: 2002-09-26 12:08:00

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No to fajnie, ze Ci sie udalo cos zmienic,
bo w zyciu chyba nie jest tak prosto zmienic.
Zreszta, chyba sprawdza sie regula,
ze wazne jak ktos czuje sie duchem
a nie ile ma lat.
Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-09-26 12:09:18

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

O, totototo, stawiam na ponizsze:

1. Data: 2002-09-26 13:47:03

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m.dz" <m...@a...de> napisał w wiadomości

> zdradzana zona jest o
>
> No to juz sam nie wiem.
> Niby jestesmy wzrokowcami a teraz sie okazuje ze na dodatek
> slepymi.
> m.dz

Nie, ta nowa partnerka czesto jest atrakcyjniejsza intelektualnie
i emocjonalnie.
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-09-26 14:42:27

Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

"Masoneczka" <m...@p...onet.pl> schrieb im
Newsbeitrag news:amtecm$uj$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "m.dz"
ktora

> Ano jednak Ci panowie to wzrokowcy :) a tylko chodziło
> o młodszą a czy też o pięknięjszą?

Niekiedy argumentuje przeciwko teorii wzrokowcow ale
po dzisiejszym dniu mysle ze cos w tym jest.
A wiec przyznaje Ci racje (ale tylko Tobie) pod warunkiem ze
nie
opowiesz ze sie przyznalem kazdemu ;)
m.dz

1. Data: 2002-09-26 14:47:57

Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena Prochniak" <b...@N...gazeta.pl> schrieb im
Newsbeitrag news:amu3ih$h73$1@news.gazeta.pl...

> No to Cie zmartwie...Moze o wiele dluzej...Chyba tylko nie
moze i ma klopoty
> ten polski mezczyzna, zestresowany na maxa i skotlowany
przez codziennosc.

Nadzieja w Waszych rekach kobiety zeby polskiemu meszczyznie
umilic zycie w stresie ;)

> [...]
> wieeeele atrakcyjniejsza fizycznie.

No to juz sam nie wiem.
Niby jestesmy wzrokowcami a teraz sie okazuje ze na dodatek

jak pomagać osobie chorej na SM (stwardnienie rozsiane) ?
Milosc i THC -mam nadzieje, ze nie zdublowalem posta.
znowu mam zagadke
Wobec Cierpienia
dziwny sen