Kryzysowe trendy w UK

1. Data: 2008-10-09 11:57:33

Temat: Kryzysowe trendy w UK
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bbc.co.uk/blogs/magazinemonitor/2008/10/c
runch_creep_6.shtml

Strange, tangential and often unlikely events laid at the door of the credit
crunch.

Sales of computer games consoles have doubled in the past year from 8.8
million to 17.3 million. More details (Evening Standard)

Sales of maternity dresses are up because we are getting more frisky in hard
times.
More details (The Sun)

Coffee beans and coffee-making machines are in demand. More details (Daily
Mail)

The difficult economic times could trigger a rise in cases of mental
illness. More details (Mirror)

Billionaire Roman Abramovich postpones his wedding because "now is not a
good time to party". More details (The Sun)

The British are turning to cake to cheer themselves up in the face of
mounting gloom.

Identity fraudsters are switching tactics to beat the credit crunch -
targeting existing bank accounts instead of using fake identities to open
new ones. More details (BBC News)

The financial crisis is good for Ryanair. More details (Daily Mail)

More middle class shoppers are going to Poundland. More details (The
Independent)

More students are working part-time. More details (Mail)

2. Data: 2008-10-09 12:09:01

Temat: Re: Kryzysowe trendy w UK
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Oct 2008 13:57:33 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Billionaire Roman Abramovich postpones his wedding because "now is not a
> good time to party". More details (The Sun)

Przejął się kryzysem, bidaczek... Nie ma co, trza oszczędzać, mocium panie,
ciężkie czasy idą, kogo teraz będzie stać na żonę?
;-PPP

3. Data: 2008-10-09 12:53:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Przejął się kryzysem, bidaczek... Nie ma co, trza oszczędzać, mocium panie,
> ciężkie czasy idą, kogo teraz będzie stać na żonę?
> ;-PPP

Wreszcie będą małżeństwa z miłości. ;-P

Ewa

4. Data: 2008-10-09 13:30:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie jaką opinią cieszą się za granicą Polki wśród panów?

Polki są zareklamowywane panom jako zjawiskowo urodziwe
kobiety, do których zdobycia wystarczy przekonanie ich,
że się w nich zakochało bez pamięci.

Ciekawe skąd akurat taki pomysł? ;)

--
CB

5. Data: 2008-10-09 15:39:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Oct 2008 14:53:44 +0200, medea napisał(a):

> Wreszcie będą małżeństwa z miłości. ;-P
>
> Ewa

Kocham kryzysy :-DDD

6. Data: 2008-10-09 15:42:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Oct 2008 15:30:05 +0200, cbnet napisał(a):

> [...]
>
> Polki są zareklamowywane panom jako zjawiskowo urodziwe
> kobiety, do których zdobycia wystarczy przekonanie ich,

No jasne, dziwisz się, bo Twoja kobieta jest z tobą dla forsy, o której
sama się przekonala. No, ale to tu, w kraju. Za granicą mialbyś u niej
marne szanse: musiałbyś się przede wszystkim w niej zakochać i jeszcze ją o
tym przekonac. za dużo roboty...

7. Data: 2008-10-09 15:56:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama się przekonala. No, ale to tu, w kraju. Za granicą mialbyś u niej
> marne szanse: musiałbyś się przede wszystkim w niej zakochać i jeszcze ją

Albo być starym dziadem wyrwanym w jego chałupie...

8. Data: 2008-10-09 16:00:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kocham kryzysy :-DDD

Może nareszcie dzieci wrócą do swoich prawdzowych ojców.

9. Data: 2008-10-09 16:05:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Oct 2008 18:00:58 +0200, Prawusek napisał(a):

> panie,

> Może nareszcie dzieci wrócą do swoich prawdzowych ojców.

Może nareszcie ojcowie wrócą do swych dzieci. //zamiast zwalać wszystko na
szkołę np.

10. Data: 2008-10-09 18:27:38

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nareszcie ojcowie wrócą do swych dzieci. //zamiast zwalać wszystko na
> szkołę np.

Po co ta zmiana tematów? Ja jestem zgodliwy aż do przesady, więc niech ta
możliwość nie będzie niszczona eskalacją.

Polskie wykopki Eugeniusza Sendeckiego et consortes
Usmazyl kolege na oliwie z oliwek :/
Skutecznosc modlitwy
Społeczno?ć psr lubi ZPK!
Re: A gdyby mial nastapic Koniec Swiata