Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"

1. Data: 2006-04-10 07:00:50

Temat: Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"
Od: "gleba" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałbym zaskoczyć sąsiadów i posadzić coś co "rzuciłoby ich na kolana."
Mam mały trawniczek w kształcie koła średnicy około 6 m zaraz przy drodze

I tak:
- roślina ma byc koniecznie liściasta
-najlepiej ozdobna z kwiatów -ale niekoniecznie idealnie byłoby by była
ozdobna przez większośc częśc roku
-powinna komponowac się z rosnąca nieopodal brzozą brodawkowata
"Pendula"(wys.2m) i tują "Szmaragd(wys.6 m)
-wysokośc max 5,6 m
-niezbyt szeroka rozpiętośc max 2-2,5 m

powino to byc coś ciekawego oryginalnego ale niekoniecznie rzadkość.
no i powinno wytrzymac do -25stopni mrozu

Musze "toto" posadzić jeszcze przed świętami

A może macie inne pomysły jak zapełnić puste miejsce?

Pozdrawiam
Wiktor

2. Data: 2006-04-10 07:39:53

Temat: Re: Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może macie inne pomysły jak zapełnić puste miejsce

Zamiast zastanawiać się,od czego sąsiadom opadnie szczęka,posadz
coś, co Tobie sie podoba :)

Pozdrawiam, Lilka

3. Data: 2006-04-10 07:59:15

Od: "gleba" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Zamiast zastanawiać się,od czego sąsiadom opadnie szczęka,posadz
> coś, co Tobie sie podoba :)
>
> Pozdrawiam, Lilka
Mnie sie niestety wszystko podoba co jest rośliną

4. Data: 2006-04-10 08:30:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gleba napisał(a):
> Witam!
> Chciałbym zaskoczyć sąsiadów i posadzić coś co "rzuciłoby ich na kolana."
> Mam mały trawniczek w kształcie koła średnicy około 6 m zaraz przy drodze

Ja posadziłam wisnie Kanzan, no ale mnie sie ona podoba, a czy
sasiadom?Prawde mówiac jest mi to zupełnie obojetne:->

--
Gosia

5. Data: 2006-04-10 08:35:10

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gleba" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Posadż Magnolię x soulangeana,
kwitnie wiosną , przy sprzyjających warunkach zakwita drugi raz jesienią
:-)

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2006-04-10 08:56:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message

> [...]
>>

> Posadż Magnolię x soulangeana,
> kwitnie wiosną , przy sprzyjających warunkach zakwita drugi raz jesienią

Wystarczy wierzba płacząca, piękna, dekoracyjna, szybko rośnie, odporna na
miejscowe warunki...

7. Data: 2006-04-10 09:04:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gleba" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
> no i powinno wytrzymac do -25stopni mrozu
>
> Musze "toto" posadzić jeszcze przed świętami
>
> A może macie inne pomysły jak zapełnić puste miejsce?

http://www.krzewy.pl/Salix_alba_Tristis/wierzba_zwis
ajaca.htm

8. Data: 2006-04-10 10:02:10

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Chciałbym zaskoczyć sąsiadów i posadzić coś co "rzuciłoby ich na kolana."
> Mam mały trawniczek w kształcie koła średnicy około 6 m zaraz przy drodze

Posadź topolę, napewno zrobi na sąsiadach wrażenie.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-04-10 10:48:00

Od: "gleba" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posadź topolę, napewno zrobi na sąsiadach wrażenie.
> Pozdrawiam.Mirzan
Już wybrałem posadzę pilitongę koreańską

10. Data: 2006-04-10 11:23:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ozdobna przez większośc częśc roku
> -powinna komponowac się z rosnąca nieopodal brzozą brodawkowata
> "Pendula"(wys.2m) i tują "Szmaragd(wys.6 m)

Grupa 3-4 azalii wielkokwiatowych gustownie dobranych? może trochę za
niskie...no to katalpa 'Pulverulenta'. Mnie rzuciło o ścianę, jak zobaczyłam
toto w szkółce, coś cudnego:)

Pozdrawiam, Basia.

DWUWYMIAROWY SWIAT
mało liści na fiksuie banjaminie