Krzyzyki - schemat - problem

1. Data: 2002-11-15 20:15:24

Temat: Krzyzyki - schemat - problem
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po raz pierwszy mam na schemacie cala mase zamalowanych kratek tylko do
polowy. Co to oznacza ? Wyszywam tylko 'pasujaca' czesc krzyzyka ? Czy jakos
inaczej ?

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-11-15 23:25:37

Temat: Re: Krzyzyki - schemat - problem
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Huzarska <j...@p...onte.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> Po raz pierwszy mam na schemacie cala mase zamalowanych kratek tylko do
> polowy. Co to oznacza ? Wyszywam tylko 'pasujaca' czesc krzyzyka ? Czy
jakos
> inaczej ?

O ile tak dziwnie nie wyglada jakis konkretny symbol to tak bym wlasnie
przyjela, jak przypuszczasz. Zrobilabym waskiego krzyzyka z tej strony
kratki, jak pokazuje schemat. Pewnie te "polowki" sa przy brzegach jakichs?
pozdr
Ilona

1. Data: 2002-11-16 21:23:36

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjela, jak przypuszczasz. Zrobilabym waskiego krzyzyka z tej strony
> kratki, jak pokazuje schemat. Pewnie te "polowki" sa przy brzegach

Tak przy brzegach...
Jakos to zaczyna wygladac, chociaz... trudno mi sie przyzwyczaic :-(
Poza tym klopotliwe jest umieszczanie dwoch roznych kolorem nitek w tym
samym miejscu, a takie niestety miejsca sa ;-((( Jest na to jakis sposob ?

Pozdrawiam
Asia
P.S. Czy to sie nazywa 'polkrzyzyk' ???

1. Data: 2002-11-17 05:00:17

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Huzarska <j...@p...onte.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ar6das$5ur$...@n...tpi.pl...

> [...]
> samym miejscu, a takie niestety miejsca sa ;-((( Jest na to jakis sposob ?

polkrzyzyk to roznie bywa zrozumiany

juz widzialm tak

\
\

i tak (przyklejone do siebue 3/4 krzyzyki)
\\/
/ \\

chodzi o jedno - zeby dobrze wygladalo. połkrzyzyki stosuje sie, by
zmiekczyc linie, kontur, zmiejszyc zabkowatosc albo zmiekczyc linie -
przejscie miedzy kolorami
Czasem dla zmniejszemia roznicy miedzy przejsciami kolorow robi sie na styku
kolorow krzyzyki nitka stworzana z nitek obu kolorow mulin

pozdrowki
Ilona

si wu ple, madam
Pomocy!!!- misiu xxx poszukiwany
Szukam wzoru
Pochwała
Po wielu latach wracam do drutów i szydełka...