Krzyżykomania.

1. Data: 2005-12-30 17:10:43

Temat: Krzyżykomania.
Od: "Munia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie kolezanki parające się robótkami ręcznymi we wszystkich
odmianach.Zaglądałam tu nieraz,korzystałam czasami,podziwiałam i śledziłam
wiele tematów.Obecnie chcę się przedstawić i pochwalić dokonaniami.Wiele lat
krzyzykomanii mi to zabrało ,ale mam na ścianach oryginalną dekorację.
Zapraszam na swoją stronę www.hafty.neostrada.pl
To jest to co lubię robić najbardziej!!

2. Data: 2005-12-30 23:58:08

Temat: Re: Krzyżykomania.
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale tam są cudeńka!!!!! Fantastyczne naprawdę, podziwiam

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

3. Data: 2005-12-31 08:26:18

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Munia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lat
> krzyzykomanii mi to zabrało ,ale mam na ścianach oryginalną dekorację.

Ale Ty się juz przedstawiałaś i witałaś w tym miesiącu ;-)

pozdrawiam
Dodo

4. Data: 2005-12-31 08:42:30

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam na swoją stronę www.hafty.neostrada.pl

Podziwiam !Naprawdę śliczne prace,szczególnie dzikie koty.
Ja wyszywam dopiero od ok.3 lat i jestem początkująca w xxx,ale bardzo mnie to
wciągnęło,teraz wyszywam duży obraz dla mamy - papieża Jana Pawła II.
Mam nadzieję ,że dojdę do takiej perfekcji jak ty :)

Marzena
http://szort.pl/n0a8r

5. Data: 2005-12-31 16:01:28

Od: " mirabi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mode serdeczne gratulacje :) wszystko śliczne, ale pantera i drzewo szczęścia
to po prostu arcydzieła :)
POzdrawiam i życzę owocnej dalszej pracy :)

Obrazek Slubny
XXX-szukam schematów
poncho i patchwork linki
(szydełko) jak zrobić zrolowany brzeg w czapce?
Schemwt wzorku