Ksiądz miał rację, gdy przestrzegał.

1. Data: 2022-07-10 21:29:49

Temat: Ksiądz miał rację, gdy przestrzegał.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...przed rozbijaniem rodzin przyjmujących ukraińskie uchodźczynie.
https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/porzucil-zone-dla
-ukrainskiej-uchodzczyni-teraz-planuje-slub/0erxwyh

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-07-10 23:07:30

Temat: Re: Ksiądz miał rację, gdy przestrzegał.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2022 o 21:29, XL pisze:
> ...przed rozbijaniem rodzin przyjmujących ukraińskie uchodźczynie.
> https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/porzucil-zone-dla
-ukrainskiej-uchodzczyni-teraz-planuje-slub/0erxwyh

Oto jak się ma tytuł artykuły do jego treści. (Nie) warto czytać:

Brytyjczyk porzucił żonę dla ukraińskiej uchodźczyni.

4 maja Ukrainka trafiła ze Lwowa pod dach Brytyjczyka i jego partnerki
Lorny w Bradford. Dwa tygodnie później musiała się wyprowadzić, bo
rozkochała w sobie pana domu.

--
Ewa

3. Data: 2022-07-11 10:03:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> ...przed rozbijaniem rodzin przyjmujących ukraińskie uchodźczynie.
> https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/porzucil-zone-dla
-ukrainskiej-uchodzczyni-teraz-planuje-slub/0erxwyh

,,Zajęło im zaledwie 10 dni, by nawiązać romans.

Żona Tony'ego nie była zaskoczona. Kobieta twierdziła, że od początku
sprzeciwiała się zaproszeniu 22-letniej Ukrainki do ich domu. Jej zdaniem,
nowa lokatorka szybko zaczęła nosić "krótkie topy" i malować usta na
czerwono. Kiedy kazała się jej wynieść, Tony oznajmił, że po dekadzie
związku odchodzi razem z nią. Lorna została sama z dwiema córkami, które
być może będą miały wkrótce rodzeństwo.(...)"

--
XL
Polish Lvov forever!

4. Data: 2022-07-11 11:37:48

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2022 o 10:03, XL pisze:
> [...]
> sprzeciwiała się zaproszeniu 22-letniej Ukrainki do ich domu. Jej zdaniem,
> nowa lokatorka szybko zaczęła nosić "krótkie topy" i malować usta na

No to się wyjaśniło... czyli wina Ukrainki (a raczej "krótkiego topu" i
czerwonych ust, a nie jej narodowości), a nie faceta?

A jakby ją porzucił dla Brytyjki w "krótkim topie" i z ustami na
czerwono, to byłoby OK? Czy może media też nagłaśniają każdy taki przypadek?
Więc może to wina tej żony, bo nie ubierała "krótkiego topu" i nie
malowała ust na czerwono?

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

5. Data: 2022-07-11 12:00:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2022 o 11:37, Kviat pisze:
> [...]
> przypadek?
> Więc może to wina tej żony, bo nie ubierała "krótkiego topu" i nie

Przede wszystkim z treści artykułu wynika, że to nie była żona, lecz
partnerka. A - jak wiadomo - takie układy nie liczą się dla żadnego
księdza oraz na pewno nie dla XL. O czym była już tu kiedyś dyskusja.

--
Ewa

6. Data: 2022-07-11 13:05:34

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2022 o 21:29, XL pisze:
> ...przed rozbijaniem rodzin przyjmujących ukraińskie uchodźczynie.
> https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/porzucil-zone-dla
-ukrainskiej-uchodzczyni-teraz-planuje-slub/0erxwyh

Miał i nie miał jednocześnie. Zaproszenie ponętnej samicy do swojego
domu to proszenie się o kłopoty, z drugiej strony nie możemy swoich
partnerów/partnerek izolować od innych ludzi.

Trochę dziwi mnie stanowisko tego księdza, bo widać że dla niego związek
to coś ważniejszego niż dobro samych ludzi.

7. Data: 2022-07-11 22:11:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
>
> Trochę dziwi mnie stanowisko tego księdza, bo widać że dla niego związek
> to coś ważniejszego niż dobro samych ludzi.

Związek to SŁOWO dane drugiej osobie. Ono JEST NAJWAŻNIEJSZE. On ma rację.
Gdyby SŁOWO DANE DRUGIEJ OSOBIE się nie liczyło, bylibyśmy zwierzętami.

--
XL
Polish Lvov forever!

8. Data: 2022-07-12 13:02:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2022 o 22:11, XL pisze:

> Związek to SŁOWO dane drugiej osobie. Ono JEST NAJWAŻNIEJSZE. On ma rację.
> Gdyby SŁOWO DANE DRUGIEJ OSOBIE się nie liczyło, bylibyśmy zwierzętami.

A od kiedy pasuje ci taka akurat definicja? Bo ja dobrze pamiętam (a
internet z pewnością jeszcze lepiej), gdy twierdziłaś co innego - że
kobieta żyjąca BEZ ślubu, nie powinna liczyć na stałość i wierność
partnera. Oraz że partner zdradzając taką kobietę nie robi nic złego.

No nic, dobrze, że i na tym polu się rozwinęłaś.  Jednak - jak słusznie
zauważył Kviat - nie tej Ukrainki wina, że facet nie był wierny. A i
narodowość nie ma tu nic do rzeczy. Chyba że ma do rzeczy urodę, bo fakt
- przeciętne Ukrainki zwykle są dużo atrakcyjniejsze od przeciętnej
Brytyjki.

--
Ewa

9. Data: 2022-07-12 13:05:14

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

-ukrainskiej-uchodzczyni-teraz-planuje-slub/0erxwyh

> Związek to SŁOWO dane drugiej osobie. Ono JEST NAJWAŻNIEJSZE. On ma rację.
> Gdyby SŁOWO DANE DRUGIEJ OSOBIE się nie liczyło, bylibyśmy zwierzętami.

Tylko że to nie jest takie proste. Spory odsetek związków to małżeństwa
wymuszane przez otoczenie, śluby często też są zawierane pod wpływem
chwili. Poza tym jak można wymagać od człowieka który na pewno nie jest
panem swojego losu składania tak rygorystycznych i długoterminowych
ślubów? A SŁOWO dawane na takich warunkach jest zwyczajnie niepoważne, i
nie widzę tu jakichś wyrachowanych podejść, w tym momencie ślubujący
jest święcie przekonany że tych ślubów dotrzyma.

Naprawdę sądzisz że zwierzęta to coś gorszego od ludzi?

10. Data: 2022-07-12 20:14:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
> nie widzę tu jakichś wyrachowanych podejść, w tym momencie ślubujący
> jest święcie przekonany że tych ślubów dotrzyma.

Tak mają dzieci, a nie ludzie świadomi i dorośli.

> Naprawdę sądzisz że zwierzęta to coś gorszego od ludzi?

Nigdzie nie użyłam słowa ,,gorszy".
Zwierzęta są INNE - czyli prostsze: podążają za uwarunkowanymi genetycznie
i biologicznie instynktami, nie analizując swych dążeń, więc nie mają na
nie wpływu.
Człowiek - to co innego: MA ROZUM I WOLĘ. Jeśli ich nie używa, zamiast tego
podążając jedynie za instynktami, to w ten sposób zbliża się do zwierząt i
krzywdzi tych, którzy mu zaufali. Nie stworzy trwałego związku.

--
XL
Polish Lvov forever!

Film sajnsfikszyn?
( w świecie ) otwartym , na świat
Kowidoaferzyści już płacą za ,,chorowanie"?
,,Osiecka".
To oczywiste, że fałszywa.