Ksiądz po " kopercie"

1. Data: 2014-12-28 06:28:59

Temat: Ksiądz po " kopercie"
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe jakie sondaże będą, bo i tak już połowa ludzi dzwi księdzu nie otwiera, a
nawet od babiny starej, w tamtym roku usłyszałem, jak wielce zdenerwowana do księdza
wykrzyczała- do pracy darmozjadzie- co mnie bardzo zszokowało, bo seterotypowo ludzie
starzy popierają kler. Ale durnie wpuszczą zboczeńców do domu, żeby dzieci im
wzrokiem wymacali, a później zdziewinie bo po paru dniach dziecko znikneło w
niejasnych okolicznościach, bo jak czarnego wpuszcza się do domu i dziecko widzi że
idiotycznie mu się ufa, to następnie dziecko ma fałszywy obraz rzeczywistości. Ja
swojej kuzynce jak była mała na widok księdza oczy zasłaniałem i jak pytała, to
tłumaczyłem, że na tak zdeprawowych ludzi patrzeć niemoralnie, tym samym ma zdrową
nieufność.

2. Data: 2015-01-01 15:49:44

Temat: Re: Ksiądz po " kopercie"
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-28 o 06:28, Rewolucja pisze:
> [...]
tłumaczyłem, że na tak zdeprawowych ludzi patrzeć niemoralnie, tym samym ma zdrową

Pytanie osobiste, a jak z tym jest u ciebie, zdarzyło się kiedyś aby
ksiądz zażądał koperty?

3. Data: 2015-01-01 16:04:18

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Ja księdza nie wpuszam i co rok coraz więcej ludzi drzwi darmozjadom zatrzaskuje
przed pyskiem, katolicka sekta jest najbogatsza w polsce, toną w luksusach, a głodych
ludzi bezczelnie chodzą skubać, dlatego się przyjeło - ksiądz po kopercie. A jak
wpuścisz do domu, to ostatnio pisali, rodzicom dziecko z domu przez księdza uciekło,
bo je wyzwał od mutantów.

4. Data: 2015-01-01 18:40:40

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 16:04, Rewolucja pisze:
> [...]
wpuścisz do domu, to ostatnio pisali, rodzicom dziecko z domu przez księdza uciekło,

Znam to głupie gadanie, sami ludzie dają a później takie pier*enie że
jakby ktoś ich do tego zmuszał.
Tak nawiasem też nie wpuszczam księdza, ale pamiętam takie wizyty z
dawnych lat, co prawda na czas tych wizyt chowałem się do łazienki, ale
nigdy nie słyszałem jakby ksiądz prosił o kopertę, a co dopiero mówić o
jakichś żądaniach.. Nawet więcej - często się wzbraniali przed
przyjmowaniem takich kopert.

5. Data: 2015-01-01 19:20:34

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
A ja słyszałem że ksiądz bluzgał biednych ludzi bo koperty nie było i to często.

6. Data: 2015-01-01 23:19:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Jan 2015 18:40:40 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
bo je wyzwał od mutantów.

> Znam to głupie gadanie, sami ludzie dają a później takie pier*enie że

Dokładnie.

> Tak nawiasem też nie wpuszczam księdza,

No, dziwiłąbym się, gdybyś TY napisał, ze wpuszczasz.

> ale pamiętam takie wizyty z
> dawnych lat,

Rodzice wierzący?
;-]

> [...]
> nigdy nie słyszałem jakby ksiądz prosił o kopertę, a co dopiero mówić o
> jakichś żądaniach.. Nawet więcej - często się wzbraniali przed

Pewnie tylko u Was...

7. Data: 2015-01-02 11:36:25

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 23:19, XL pisze:

> [...]
bo je wyzwał od mutantów.
> Dokładnie.

> No, dziwiłąbym się, gdybyś TY napisał, ze wpuszczasz.

Nie tylko księdza, wszystkich tzw. gości z urzędu nie wpuszczam do domu.
Dodatkowo w przypadku księży to czuję do nich jakiś irracjonalny strach,
od małego się bałem tych ich czarnych strojów, i w miarę dorastania nic
się w tej materii nie zmieniło.

> Rodzice wierzący?
> ;-]

Tak prawdę pisząc to nie bardzo pamiętam, ale sądzę że raczej bardziej
tradycjonaliści niż wierzący. Tym nie mniej zawsze w domu rodzinnym były
kultywowane te wszystkie związane z wiarą i kościołem obrządki.

> Pewnie tylko u Was...

Nie, podczas ostatniej "kolędy" pytałem sąsiada ile dał księdzu,
powiedział że 50zł, ale dodał że kilkukrotnie musiał prosić aby ksiądz
wziął kopertę.

8. Data: 2015-01-02 11:37:47

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-01 o 19:20, Rewolucja pisze:
> Trybun
> A ja słyszałem że ksiądz bluzgał biednych ludzi bo koperty nie było i to często.

I to chyba normalka. Księża to przecie normalni ludzie. Zachowuja się
jak każdy inny człowiek, a więc jeden oddałby potrzebującemu ostatnią
koszulę a drugi by taką koszulę by mu wydarł.
Jednak pisanie że księża chodzą nie " po kolędzie" a "po kopercie" jest
zupełną, naciaganą bzdurą.

9. Data: 2015-01-02 14:53:27

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trubun
Nie jest, bo tu bardzo bogata instytucja przychodzi brać kasę od biedoty, co na
talerz zupy nie ma.

10. Data: 2015-01-02 14:59:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Trubun
>Nie jest, bo tu bardzo bogata instytucja przychodzi brać kasę od biedoty,
>co na talerz zupy nie ma.

Czy wpuszczasz księdza po kolędzie? Skoro nie- jak już pisałes- to co Ciebie
interesuje, kto i ile daje na tacę?

--

Chiron

Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!
życzeniowo
Breżniew
Re: Ateizm - wiara w nic