Ksiądz psychol

51. Data: 2017-01-13 08:35:18

Temat: Re: Ksiądz psychol
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.01.2017 o 21:26, Ikselka pisze:

> Dziewczyno - UOGÓLNIAM.

No, toż napisałam właśnie.

Ewa

52. Data: 2017-01-13 09:01:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No, toż napisałam właśnie.

Czyli mamy konsensus. To może zauważysz też przypadki molestowania dzieci
przez ludzi z wszelkich innych grup - nawet dziadków, wujków, reżyserów
światowej sławy, dyrektorów chórów chłopięcych... A, nie, nie, do reżysera
mamusia sama zaprowadziła, a w chórze chłopięcym o którym mowa, też
wszystko było znane rodzicom, więc w tych dwóch przypadkach nie ma sprawy.
No i dyrektor chôru kojfnął na hiv, a reżysera wreszcie wybroniło tzw
"środowisko" (żydowskie - żeby nie było wątpliwosci) i już możesz znowu z
dawnym podziwem, czystą intencją i odciążonym sumieniem oglądać jego filmy
i witać kwiatami na lotnisku :->

--
XL

53. Data: 2017-01-13 09:05:45

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 09:01, Ikselka pisze:
> dawnym podziwem, czystą intencją i odciążonym sumieniem oglądać jego filmy
> i witać kwiatami na lotnisku :->

A ksiądz pedofil? Co z księdzem pedofilem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2017-01-13 10:17:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2017 o 09:01, Ikselka pisze:

> Czyli mamy konsensus. To może zauważysz też przypadki molestowania dzieci
> przez ludzi z wszelkich innych grup - nawet dziadków, wujków, reżyserów
> światowej sławy, dyrektorów chórów chłopięcych...

W skali od 1 do 10 w jakim to stopniu umniejsza winę księdza-pedofila?

Ewa

55. Data: 2017-01-13 10:22:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> W skali od 1 do 10 w jakim to stopniu umniejsza winę
> księdza-pedofila?
>
> Ewa

A może byś się tak zajęła mamami-pedofilkami, tak uwielbianymi - pod
grozbą porzucenia - przez dziatki.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

56. Data: 2017-01-13 10:39:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> W skali od 1 do 10 w jakim to stopniu umniejsza winę księdza-pedofila?

A komu tu o to chodzi?

--
XL

57. Data: 2017-01-13 18:53:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-12 o 22:21, FEniks pisze:

> [...] A więc żegnam.

Czyli bez zmian, nadal wyżej srasz niż dupę masz.

Dębska

58. Data: 2017-01-13 20:59:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2017 o 18:53, Przemysław Dębski pisze:

> Czyli bez zmian, nadal wyżej srasz niż dupę masz.
>
> Dębska

Uniżenie? He he

Ewa

59. Data: 2017-01-14 15:09:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 20:59, FEniks pisze:

> Uniżenie? He he

To nic nie zmienia.

Dębska

P.S. tak z ciekawości ... do czego Ci te lole i hehehy?

60. Data: 2017-01-14 18:19:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2017 o 15:09, Przemysław Dębski pisze:

> To nic nie zmienia.

Ależ zmienia, zmienia. Samozwańczo wchodzisz w buty arbitra (nie tylko
tu, jak widzę), a wychodzi takie bardziej przyganiał kocioł garnkowi. W
dodatku jednemu, chociaż garnki są dwa.

> P.S. tak z ciekawości ... do czego Ci te lole i hehehy?

Z natury jestem osobnikiem szczerym, więc zależy mi na odpowiedniej
ekspresji, żeby nawet mniej empatyczni zrozumieli, jeśli czytają. Wystarczy?

Ewa

Ośmiornica.
Łezka się kręci w oku
Tusk do więzienia!