Ksiazeczka mieszkaniowa PKO

From: "znienacka" <z...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Ksiazeczka mieszkaniowa PKO
Date: Wed, 12 Jun 2002 12:41:37 +0200

Mam kilka pytań formalnych odnoście książeczek mieszkaniowych.
Kupiłem mieszkanie własnościowe spółdzielcze. Chcę zrealizować moją
książeczkę mieszkaniową i mojego brata. Jakich papierów zażądają ode mnie w
banku? Czy akt notarialny wystarczy, czy też trzeba mieć jeszcze jakiś
papier ze spółdzielni?
Muszę jechać do mojego rodzinnego miasta, umówić się z bratem, żeby też tam
przyjechał i nie chcę wrócić z kwitkiem bo nie będę miał jakiegoś dokumentu,
który oni uważają za konieczny.
Czy cesję książeczki brata na mnie dokonuje się w banku na miejscu?

pozdrawiam
Piotrek