Ksiazeczka mieszkaniowa PKO

1. Data: 2002-06-13 21:12:17

Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PKO
Od: ojjoj <o...@p...NOSPAM.onet.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]

Wydanie czegos takiego nic nie kosztuje.
Trzeba tylko napisac pismo wedlug wzoru .... musialem poprawiac bo zgubilem
slowo "klucz" ;-)

Nie jestem pewien, ale tu chodzi chyba o wydzielenie fragmentu dzialki.
Stajesz sie wspolwlascicielka gruntu na ktorym stoi blok.
I to jest w ksiegach wieczystych.
Notariusz to inna historia.

--
Pozdrwawiam,
ojjoj

--------------
<<koniecznosc przebija sie poprzez przypadkowosci.>> (F. Engels)

1. Data: 2002-06-14 07:47:33

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ojjoj" <o...@p...NOSPAM.onet.pl.NOSPAM> wrote in message
..

> Wydanie czegos takiego nic nie kosztuje.
> Trzeba tylko napisac pismo wedlug wzoru .... musialem poprawiac bo
zgubilem
> slowo "klucz" ;-)

Wiem co pisze, bo skladalam takie pisemko w ubieglym roku. Kosztowalo mnie
to ok 40 zl .

> Nie jestem pewien, ale tu chodzi chyba o wydzielenie fragmentu dzialki.
> Stajesz sie wspolwlascicielka gruntu na ktorym stoi blok.
> I to jest w ksiegach wieczystych.
> Notariusz to inna historia.

W kazdym razie na poczatku tego roku z sadu przyszla do mnie odpowiedz
odmowna, bo bloku jeszcze nie ma i koniec. Moge sie odwolywac, ale po
cholere. Ja uwazam, ze w przypadku nowobudowanych mieszkan to jest jakas
totalna bzdura. Strata czasiu i pieniedzy, malych to malych, ale nawet te
male sie przydadza.
Aha jezeli miasto wchodzi w gre to byla to Warszawa. A i zeby nie bylo
watpliwosci tresc wniosku byla nastepujaca (taki wymog PKO):
Wnoszę do w/w Sądu wniosek o ujawnienie roszczeń w księdze wieczystej o
numerze KW 96644 o ustanowienie własności lokalu zgodne z Art. 9. ust. 1. i
2. Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. 1994 Nr 85
poz. 388 z późn. zmianami).
Wniosek dotyczy lokalu mieszkalnego zlokalizowanego w budynku przy ul.
xxxxxxxx w Warszawie na xxxx kondygnacji, roboczy numer lokalu xxxxx.

Pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2002-06-15 06:25:03

Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"znienacka" <z...@g...pl> wrote in message
> Mam kilka pytań formalnych odnoście książeczek mieszkaniowych.
> Kupiłem mieszkanie własnościowe spółdzielcze. Chcę zrealizować moją
> książeczkę mieszkaniową i mojego brata.

Masz po herbacie. Cesję musisz zrobić _przed_ zakupem.

--
Jaroslaw Dubowski, Bytom

cyklinowanie - cena
Wertikale.