Re: lrozmnazanie leszczyny

1. Data: 2003-01-24 23:38:33

Temat: Re: lrozmnazanie leszczyny
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "MichałŁąpieś" <l...@w...pl>

> Jeżeli mogę Ci pomóc to naciągnę Twą Wielkopolska Duszyczkę na wydatek;
> wstukaj http://ksiegarnia.pwn.pl , w wewnętrzna wyszukiwarkę "daj"
> "drzewa" lub "rozmnażanie" i popatrz na pierwsza pozycję w wynikach.
> Może będzie to pomocna pozycja dla Ciebie ( i może Miłośnicy Starych
> Jabłonek też skorzystają).

:(
parokrotnie probowalem wejsc popoludniu na te strone
i nie udalo mi sie wejsc
:(
hehe
moze wyczerpany na dzis limit wejsc
albo Wojtek wykupil wszystkie ksiazki i zamknieto ksiegarnie
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2003-01-25 13:00:45

Od: "Michał Łąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze wyczerpany na dzis limit wejsc
> albo Wojtek wykupil wszystkie ksiazki i zamknieto ksiegarnie
> :(
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
Może ?? ;-)
Jak napisałem wyżej, dzięki Niemu odkryłem w sobie nowe zdolności, no i
może prezesem PWN-u zostane...
Poważnie rozważający taką alternatywę
Michał
Ps. wiadomość na priv dotarła odpowiem niebawem jeśli pozwolisz.

3. Data: 2003-01-27 09:23:42

Temat: Książka
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> From: "MichałŁąpieś" <l...@w...pl>

Mnie udało się wejść i zauważyłam, że jest do kupienia "Dendrologia" Senety
wyd.3 poprawione 560 stron + 32 na kredzie sztywna okładka za 58 zł. Jest
też w Merlinie niby taka sama, ale z miekką okładką i bez tych 32 na kredzie
za 45 zł.
Inna sprawa, że wygląda na to, że to jest ta sama książka, ale na stronie
PWN podają, że autorem jest Wł.Seneta, natomiast w Merlinie, że Seneta i
Jakub Dolatowski.
Pewnie wielu grupowiczów już ma tę pozycję, ale może ktoś szuka.

Pozdrawiam
Majka

4. Data: 2003-01-27 14:00:15

Temat: Re: Książka
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" napisała:
-- nic nie ma tylko jakiś spinacz -- załącznik ?

Jakaś głupota poszła. Nie wiem jak to się stało. Sorry.

Chciałam podpowiedzieć, że w PWN jest do kupienia "Dendrologia" Senety za 58
zł w sztywnych okładkach 560 stron + 12 kredowych.
Tę samą "Dendrologię" oferuje też Merlin, ale w miękkich okładkach i bez
"kredowych" za 45 zł. Co ciekawe, w PWN autorem jest Seneta, a w Merlinie
Seneta i Dolatowski.
Kiedyś ktoś pytał o tę pozycję.

Majka

Nowy "MPO".
(Reklama) Sprzedam jonizatory-nawilżacze powietrza !!!
bananowiec
w sprawie literatury ogrodniczej
W czwartek na National Geographic