Książki do głodówki

1. Data: 2004-08-05 18:19:15

Temat: Książki do głodówki
Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Tak sobie poczytałem i prawie się zdecydowałem. Teraz chciałbym kupić
jeszcze jakąś praktyczną książkę o głodówce zdrowotnej. Najlepiej pisanej
przez gościa, który ma w niej doświadczenie praktyczne i która zawierałaby
przepisy jak krok po kroku przeprowadzić na sobie głodówkę. Znacie coś
takiego?

--
pozdro,
Michał Domaradzki

2. Data: 2004-08-05 21:17:58

Temat: Re: Książki do głodówki
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie odradzam samodzielne przeprowadzanie glodówki. To wymacha fachowego
prowadzenia, bo moga zdarzac się naprawde nieprzyjemne sensacje.
Pzdr. dino>

3. Data: 2004-08-05 22:18:42

Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez gościa, który ma w niej doświadczenie praktyczne i która zawierałaby
> przepisy jak krok po kroku przeprowadzić na sobie głodówkę. Znacie coś

Jeśli chodzi Ci o jednodniowe zapraszam do pracy w firmie w której pracuję:)

P.S.
Żartowałem.
Ale mam to na co dzień niestety:(

pzdr.
Artur

Apteczka w samochodzie - Kołnierz ortopedyczny ?
HCV - przenoszenie drogą płciową
Kolano
Rosnący bebech :(
dziwne plamy w oczach