Ksiązki i ogród

1. Data: 2001-04-02 16:09:12

Temat: Ksiązki i ogród
Od: ewac <e...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio widziałam wydanie John Brookes
Projektowanie ogrodów. Praktyczny podręcznik dla stylistów i
projektantów ogrodów- niestety nie miałam czasu, aby tą ksiązke
dokładnie przejrzeć. Napiszcie, jesli ktos ją ma w swoich zborach i juz
ja przeglądał czy warto ja kupic. Kosztuje dość drogo - ok. 90 zł.Czy
warto ?. Czy można ja wykorzystać w zakładaniu swojego ogodu. Na razie
zbieram tylko działkowce i Kwietniki oraz Moj ogród. Informacje w nich
zawarte sa jednak porozrzucane - i żeby cos poszukac trzeba przewertować
wszystkie numery a to troche schodzi. Czas ten możnaby spożytkować na
działce. Tak juz ciepło. Z pozdrowieniami - wiosennie Ania B

2. Data: 2001-04-08 20:19:28

Temat: Re: Ksiązki i ogród
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewac" <e...@p...pulawy.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio widziałam wydanie John Brookes

Autor ten jest popularny nie tylko za granicą, ale także u nas. Na naszym
rynku było wydawanych kilka pozycji jego autorstwa. Tytułu o którym piszesz
nie posiadam. Pozycje, które zakupiłem upoważniają mnie do polecenia tego
autora wszystkim miłośnikom ogrodów.

..........Na razie
> zbieram tylko działkowce i Kwietniki oraz Moj ogród. Informacje w nich
> zawarte sa jednak porozrzucane - i żeby cos poszukac trzeba przewertować
> wszystkie numery a to troche schodzi.

Czasopisma warto czytać, wielokrotnie, zimą. W lecie, wiedza będzie pod ręką
(pod głową ? ).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Małe białe muszki