,,Księżniczki", kurła! ?

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: ,,Księżniczki", kurła! ?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 28 Jun 2022 23:48:27 GMT

Też znam takiego jednego, dziś już prawie czterdziestolatka
- mojego chrześniaka - co go mocno walnięta mamunia w dzieciństwie ubierała
w sukienki i mu zapuszczała loki. Mówiła o nim ,,moja dziewczynka" i była
zachwycona, jaki śliczny synek ? Ojciec nigdy nie miał w tym domu nic do
gadania, a na uwagi ze strony rodziny (i moje) o błędnym wychowaniu dziecka
i jego fatalnych konsekwencjach w przyszłości robiła fochy i obrażała. No
to przestali(śmy) się wtrącać i odsunęli(śmy) się, żeby nie musieć patrzeć
na to wszystko.
Chłopak był normalny płciowo, czyli interesował się dziewczynami, a nie
chłopakami - byłam tego świadkiem na co dzień. Jednak w wieku dojrzewania
już miał ogromnie spaczony przez matkę charakter pod każdym względem, więc
dziewczyny go odrzucały i nie miał kolegów. I tak sobie dorastał przy braku
akceptacji rowieśniczego środowiska, aż na studiach go rówieśnicy całkiem
zbanowali (m.in. za żądanie pieniędzy za udostepnienie notatek - no bardzo
nieciekawy typ...). Pojechał na drugie IDENTYCZNE studia do HOLANDII(sic!),
oszukując rodzicow, że to doktorat, aby mu je finansowali. No i w tej
HOLANDII stał(sic!) się pedałem, jak ci dwaj w linku.
STAŁ się pedałem, bo tylko PEDAŁY go zaakceptowali, a raczej UŻYLI, bo się
im nadał - młody egoista szukający w życiu akceptacji. No to go
zaskceptowali. Niedawno przywiózł rodzicom ,,partnera", aby się pochwalić ?
Od tej pory oni oklapli i zmarnieli. Przedtem chwalili się na lewo i prawo
synkiem, jaki to z niego super finansista i jakież to synek sukcesy odnosi,
co okazało się (jego kolejną) blagą - teraz już nie wspominają o nim nawet
słowem, bo wstyd, ruja i porubstwo. Zresztą nikt nie pyta. A miał byc w ich
mrzonkach ,,dyrektorem Banku Światowego" (no chorzy ludzie ???), a mają
pedzia.
I to z WŁASNEJ winy.
Tak dokumentnie skrzywić dziecku charakter naprawdę mało kto potrafi...
Niedawno nie wytrzymałam, bo toto najeżdżało publicznie na FB na Polskę.
Opierdoliłam więc publicznie na FB (jeszcze miałam tam konto) podłego
kłamczucha JAKO CHRZESTNA - z lewa na prawo i na odwyrtkę - że bezczelnie
kłamie, bo nikt mu tutaj krzywdy nie robi, może przyjeżdżać kiedy chce i
robić co chce jak inni ludzie - że nie tolerujemy tylko EKSCESÓW, jak u
wszystkich innych ludzi, a jego nabyta orientacja seksualna nic tu nie ma
do rzeczy, bo nikogo ona tu nie obchodzi. Więc niech przestanie szukać
zainteresowania dziwnymi sposobami, bo w Polsce one nie zadziałają, w
przeciwieństwie do Holandii - i niech raczej tam szuka źródła swoich
frustracji.

https://jastrzabpost.pl/exclusive/jelonek-i-kubiak-o
-wychowywaniu-dzieci-w-duchu-gender-neutral_1209394.
html

--
XL
Polish Lvov forever!